Викладач кафедри загальної психології, психодіагностики та психотерапії

Профілі:

ORCID: 0009-0002-4810-2519

Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=new_profile&hl=uk&authuser=1

Електронна адреса Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сфера наукових інтересів:

  • Психологія та фізіологія сну;
  • Глибинна психологія;
  • Психологія релігії;
  • Депресія та депресивні стани;
  • Сексологія;
  • Кримінологія.

Інформація про вищу освіту:

  1. Рівненський економіко - гуманітарний та інженерний коледж, 2012 - 2016 р. спеціальність «Правознавство», кваліфікація «молодший спеціаліст».
  2. Національний університет водного господарства та природокористування факультет ННІП за спеціальністю «Правознавство», 2016 – 2019 р. ступінь вищої освіти бакалавр, напрям підготовки Правознавство.
  3. Рівненський державний гуманітарний університет. Психолого-природничий факультет за освітньою програмою «Практична психологія», 2019 – 2022 р. бакалавр психології, практичний психолог.
  4. Рівненський державний гуманітарний університет. Психолого-природничий факультет за освітньою програмою «Психологія», 2022 – 2023 р. магістр психології, психолог, викладач психології.

Наукові та професійні досягнення:

  • Член Української спілки психотерапевтів (УСП) від 30.06.2022р.

Навчальні дисципліни.

  • Арттерапія;
  • Психофізіологія;
  • Практикум з соціальної психології;
  • Психолого-педагогічна експертиза.

Автор публікацій. Основні публікації. 

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection.

  1. Мовчко О.П., Кулакова Л.М. ПСИХОЛОГІЧНІ БАР’ЄРИ ПСИХОЛОГА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ У ВЗАЄМОДІЇ ІЗ ПЕДАГОГІЧНИМ КОЛЕКТИВОМ. Рівненський державний гуманітарний університет. Студентський дайджест. Збірник наукових матеріалів здобувачів вищої освіти. - Випуск № 3 - Рівне 2021р. - С.101 – 102.
  2. Мовчко О.П., Назаревич В. В. ВПЛИВ ПАНДЕМІЧНОЇ РЕАЛЬНОСТІ НА ВИНИКНЕННЯ ДЕПРЕСІЇ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Рівненський державний гуманітарний університет. Студентський дайджест. Збірник наукових матеріалів здобувачів вищої освіти. - Випуск № 2 - Рівне 2021р. - С.86 – 89.
  3. Мовчко О.П., Сторож О.В. ВПЛИВ ЗОВНІШНІХ ТА ВНУТРІШНІХ ФАКТОРІВ НА ВИНИКНЕННЯ ДЕПРЕСИВНИХ СТАНІВ. Рівненський державний гуманітарний університет. Актуальні питання психологічної науки. - Випуск № 16 - Рівне 2022р. - С.83 – 85.
  4. Мовчко О.П., Ставицька О.Г. НЕКОНСТРУКТИВНІ АСПЕКТИ КОПІНГ-СТРАТЕГІЙ У СТУДЕНТІВ В СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ. Рівненський державний гуманітарний університет. Студентський дайджест. Збірник наукових матеріалів здобувачів вищої освіти. - Випуск № 8 - Рівне 2023р. - С.54 – 57.
  5. Мовчко О.П., Ставицька О.Г. КОПІНГ-СТРАТЕГІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПОДОЛАННЯ НАСЛІДКІВ СТРЕСУ. Рівненський державний гуманітарний університет. Актуальні питання психологічної науки. - Випуск № 17 - Рівне 2023р. - С.80 – 81.

Старший викладач кафедри вікової та педагогічної психології

Кандидат психологічних наук

Профілі:

ORCID: 0000-0001-8930-6572

Scopus: https://www.scopus.com.search

Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?user=9K9no3oAAAAJ&hl=uk

Web of Science(WoS): https://www.webofscience.com//wos/alldb/summary/marked/relevance/1

DOI: 10.35619

Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сфера наукових інтересів:

  • розвиток суспільно значущої поведінки;
  • психосоматика;
  • психологічні тренінги на різну тематику.

Інформація про вищу освіту:

  1. Рівненський державний гуманітарний університет, 2006 р., вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури, практичний психолог в закладах освіти.
  2. Навчалася в аспірантурі (2006-2009 рр.) за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія.

Стаж роботи: 13 років

Дисертаційні дослідження: дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук зі спеціальності 053 Психологія (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія) «Особистісні детермінанти розвитку суспільно значущої поведінки молодших школярів» (Київ, 2021).

Наукові та професійні досягнення:

  • Керівник проблемної групи здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр» психолого-природничого факультету «Особливості уявлень молодших школярів про нормовідповідність власної поведінки» із 2018 р. до 2021 р

Навчальні дисципліни.

  • Диференційна психологія

Автор понад 22 публікацій.

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Методичні рекомендації до виконання семінарських, практичних робіт та завдань для самостійної роботи з навчальної дисципліни «Психологія освітньої діяльності» / укладачі: Д. В. Піонтковська, А. О. Широких, І. С. Хомич. – Рівне, 2021.

Наукові публікації у наукових виданнях:

  1. Хомич І. С. Самооцінка дитини молодшого шкільного віку як передумова забезпечення контролю за діяльністю з точки зору нормативних критеріїв. Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. Рівне : РДГУ, 2017. Вип. 8. С. 291–295.
  2. Хомич І. С. Мотиваційний компонент психологічної готовності до навчання у школі. Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту / упоряд. Р. В. Павелків ; ред. кол. :  Р. В. Павелків, В. І. Безлюдна, Н. В. Корчакова. Рівне : РДГУ, 2017. Вип. 9. С. 153–160.
  3. Хомич І. С. Фізіологічні і психологічні аспекти соціальної адаптації дитини до школи. Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Рівнен. держ. гуманіт ун-ту / упоряд. Р. В. Павелків ; ред. кол. : Р. В. Павелків, В. І. Безлюдна, Н. В. Корчакова. Рівне : РДГУ, 2018.      Вип. 10.­ С. 152–158.
  4. Хомич І. С. Дослідження особливостей особистісних цінностей молодших школярів. Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту / упоряд. Р. В. Павелків ; ред. кол. :  Р. В. Павелків, В. І. Безлюдна, Н. В. Корчакова. Рівне : РДГУ, 2018. Вип. 11. С. 165–172.
  5. Хомич І. С. Дослідження особливостей особистісних цінностей молодших школярів. Людина і суспільство: економічний та соціокультурний розвиток : матеріали VІІ Всеукр. наук.-практ. конф. / ред  кол. : І. В. Малафіїк, М. В. Мальчик. Рівне : Рівнен. ін-т Ун-ту «Україна», 2019. С. 138–141.
  6. Хомич І. С. Особливості соціально-психологічної компетентності молодших школярів у сфері нормовідповідності власної поведінки. Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту / упоряд. Р. В. Павелків ; ред. кол. :  Р. В. Павелків, В. І. Безлюдна, Н. В. Корчакова. Рівне : РДГУ, 2019. Вип. 12. С. 223–228.
  7. Хомич І. С. Факторна структура особистості молодшого школяра. Психологія: реальність і перспективи :  зб. наук. пр. Рівнен. держ. гуманіт. у-ту / упоряд. Р. В. Павелків ; ред. кол. :  Р. В. Павелків, В. І. Безлюдна, Н. В. Корчакова. Рівне : РДГУ, 2019. Вип. 13. С. 173–180.        
  8.  Хомич І. С. Вікові особливості прояву особистісних характеристик молодших школярів. Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту / упоряд. Р. В. Павелків ; ред. кол. :  Р. В. Павелків,   В. І. Безлюдна, Н. В. Корчакова. Рівне : РДГУ, 2020. Вип. 14. С. 221–225.
  9.  Khomych Ivanna Conceptual approaches to the study of the problem of    normativity in psychological science. KELM (Knowledge, Education, Law, Management). Lublin, 2021. № 1. P. 145–149.
  10. Хомич І. С. Поняття батьківсько-дитячих відносин як одного із факторів формування самооцінки в молодшому шкільному віці. Man and environment, trends and prospects : аbstracts of III International Scientific and Practical Conference. SH SHW “NEW ROUTE”. Tokyo, Japan, 2020. P. 125–128. URL: http:// isg-konf.com.
  11. Хомич І. С. Особливості прояву особистісних характеристик молодших школярів із різним соціометричним статусом у класі. Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту / упоряд. Р. В. Павелків ; ред. кол. :  Р. В. Павелків, В. І. Безлюдна, Н. В. Корчакова. Рівне : РДГУ, 2020. Вип. 15. С. 155–161.
  12. Хомич І. С. Концептуальні підходи до вивчення проблеми нормативності у психологічній науці. Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту / упоряд. Р. В. Павелків ; ред. кол. :  Р. В. Павелків, В. І. Безлюдна, Н. В. Корчакова. Рівне : РДГУ, 2021. Вип. 16. С. 201–206.
  13. Хомич І. С. Особистісні детермінанти розвитку суспільно значущої поведінки молодших школярів: автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук. Київ, 2021. 23 с.
  14. Хомич І. С. Особистісні детермінанти розвитку суспільно значущої поведінки молодших школярів : дис..  канд. психол. наук / І. С. Хомич – Київ, 2021. 250 с.

Доцент кафедри вікової та педагогічної психології

Кандидат психологічних наук

Профілі

ORCID: 0000-0001-5758-309Х

Scopus

Google Scholar: https://scholar.google.com.ua

Web of Science(WoS)

Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сфера наукових інтересів:

  • психологія особистості та міжособистісної взаємодії,
  • психологія мотивації

Інформація про вищу освіту:

  1. Ровенський державний педагогічний інститут ім.. Д.З.Мануїльського, 1991 р., вчитель математики і фізики;
  2. Рівненський інститут слов’янознавства Київського інституту «Слов’янський університет», 2001, психолог, викладач психології.

Стаж роботи: 34 р.

Дисертаційні дослідження: дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук зі спеціальності 053 Психологія (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія) «Особливості емоційної регуляції в формуванні пізнавальних інтересів підлітків» (Київ, 2009 р.).

Наукові та професійні досягнення:

  • 2017 р -. участь у журі ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів Рівненської Малої академії наук у секції «Психологія» (наказ Управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації від 01.12.2016 р. № 59;
  • 2018 р -. участь у журі ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів Рівненської Малої академії наук у секції «Психологія» (наказ Управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації від 02.12.2017 р. № 56;
  • 2021 р -. участь у журі ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів Рівненської Малої академії наук у секції «Психологія» (наказ Управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації від 24.02.2021р. № 25;
  • 2017-2018 н.р. – керівник проблемної групи наукового студентського товариства за напрямком «Актуальні проблеми  практичної психології сьогодення»; організатор та керівник психологічного клубу за участю студентів психолого-природничого факультету РДГУ на тему «Безмежні грані психології» (мета: просвітницька діяльність та популяризація психологічної науки серед молоді);
  • 2021-2022 н.р. керівник проблемної групи здобувачів вищої освіти студентів соціальності «Психологія» психолого-природничого факультету РДГУ, що працює за темою: «Проблема мотивації навчання у сучасній школі»

Навчальні дисципліни:

  • психологія особистості;
  • психологія особистості та міжособистісної взаємодії;
  • педагогічна психологія;
  • практикум із вікової та педагогічної психології;
  • практикум із соціальної психології

Автор понад 30 публікацій. Основні публікації

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection.

  1. Назарець Л.М. Особливості взаємодії у конфліктах та конструктивні прийоми їх подолання. / Збірник наукових праць Рівненського державного гуманітарного університету «Психологія: реальність та перспективи». – Випуск 5 . – Рівне:РДГУ, 2017. – С.197-201.

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Назарець Л., Руденко Н. Формування мотивації навчальної діяльності здобувачів вищої освіти /Л.Назарець, Н.Руденко // Філософія освітнього простору: психологічний вимір: колективна монографія; під ред.. Р.В. Павелківа, Н.В. Корчакової. – К.: «Центр учбової літератури», 2021. – 400с.

Наукові публікації у наукових виданнях:

  1. Назарець Л., Крук Л. Особливості вербального та невербального мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ /Л.Назарець, Л.Крук // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти. Матеріали ІІІ Міжнародних педагогічних читань пам"яті проф.Т.І.Поніманської.-Рівне:РДГУ, 2020.-С.144-146.
  2. Назарець Л., Мартинюк І.. Аналіз поведінкових реакцій у дітей молодшого шкільного віку /Л.Назарець, І.Мартинюк // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти. Матеріали ІІІ Міжнародних педагогічних читань пам"яті проф.Т.І.Поніманської.-Рівне:РДГУ, 2020.-С.149-152.
  3. Назарець Л., Носуленко У. Особливості організації корекційної роботи з дошкільниками із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення /Л.Назарець, У.Носуленко // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти. Матеріали ІІІ Міжнародних педагогічних читань пам"яті проф.Т.І.Поніманської.-Рівне:РДГУ, 2020.-С.152-154.
  4. 4.Назарець Л.М., Якимова Я.Л. Особливості прояву основних симптомів ПТСР. / Людина і суспільство: економічний та соціокультурний розвиток. / Матеріали ІХ Всеукраїнської науково-практичної конференції – Рівне: Рівненський інститут Університет «Україна», 12 квітня 2021. – С. 120 – 127.
  5. Назарець Л.М., Руденко Н.М. Психологічна допомога військовослужбовцям з ПТСР засобами піскової терапії. / Scientific Collection “InterConf” , №53: with the Proceedings of the 7th International Scientific and Practical Conference “INTERNATIONAL FORUM: PROBLEMS AND SCIENTIFIC SOLUTIONS” (April, 25-26,2021). Melbourne, Australia: CSIRO Publishing House, 2021. 761p.( 213-216 р.)
© 2024 Психологія