Посада
Старший викладач
Профілі:
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5471-703X
Google Scholar https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=list_works&hl=ru&user=x3ien4wAAAAJ
Web of Science(WoS):
http://apps.webofknowledge.com/WOS_GeneralSearch_input.do?product=WOS&search_mode=GeneralSearch&preferencesSaved=&SID=F1crJg7AZaELfYmbIWF&excludeEventConfig=E
Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Сфера наукових інтересів:
психологія емоцій, вікова психологія, педагогічна психологія, організація діяльності психологічних служб, особливості фахової підготовки майбутніх психологів.
Інформація про вищу освіту:
Рівненський державний технічний університет, 2000 р., менеджер-економіст спеціальність «Адміністративний менеджмент»
Рівненський державний гуманітарний університет, 2012 р., практичний психолог в закладах освіти
Навчалася в аспірантурі (2012-2014 рр.) за спеціальністю 19.00.07. – Педагогічна та вікова психологія
Стаж роботи: 20 р.
Професійний розвиток: сертифікати, дипломи, участь
Дисертаційні дослідження:
Дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук зі спеціальності 053 Психологія (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія) «Детермінантний вплив емоційних переживань на ефективність навчальної діяльності студентів»
Наукові та професійні досягнення:
Куратор Угоди про співпрацю між Рівненським державним гуманітарним університетом на Рівненським ліцеєм «Колегіум» Рівненської міської ради
Куратор Угоди про співпрацю між Рівненським державним гуманітарним університетом та Рівненським ліцеєм № 22 Рівненської міської ради
Куратор Угоди про співпрацю між Державною установою «Рівненський слідчий ізолятор»
Керівник постійно діючою науковою проблемною групою «Емоційно-мотиваційні фактори успішності навчальної діяльності студентів»
Керівник Лабораторією психолого-педагогічного супроводу професійної підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю 053 «Психологія»
Навчальні дисципліни.
Організація діяльності психологічних служб
Основи наукових досліджень
Практикум з вікової психології
Практикум з вікової, соціальної та педагогічної психології
Психологія сім’ї
Автор понад 35 публікацій. Основні публікації (беремо із списку за останні 5 років )
Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection.
- Джеджера О.В., Юрчук О.І. Особливості переживання суб’єктивного емоційного стану здобувачами вищої освіти під час дистанційного навчання в умовах пандемії COVID-19. Психологія: реальність і перспективи: збірник наукових праць. 2020. Вип. 15. С.41-49.
- Джеджера О.В. Особливості емпіричного дослідження емоційного переживання як чинника ефективності навчальної діяльності здобувачів вищої освіти. Психологія: реальність і перспективи: збірник наукових праць. Вип. 17. С. 39-47.
- Джеджера О.В. Емоційна стійкість здобувачів освіти в умовах війни як проблема вищої школи. Психологія: реальність і перспективи: збірник наукових праць. Вип. 18. С. 73-80.
- Джеджера О.В., Юрчук О.І. Можливості використання засобів фізичної культури в психологічній корекції емоційних переживань здобувачів вищої освіти в умовах стресу. Психологія: реальність і перспективи: збірник наукових праць. 2023. Вип. 20. С. 39-47.
- Джеджера О.В., Джеджера К.В. Взаємини з викладачем як чинник впливу на емоційні переживання здобувачів вищої освіти. Наукові інновації та передові технології. (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»). №11 (39). С. 1755-1766.
- Джеджера О.В. Оптимізація емоційних переживань здобувачів вищої освіти: теоретико-методологічний аспект. Психологія: реальність і перспективи. Збірник наукових праць РДГУ. №24. С.21-29.
Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:
- Філософія освітнього простору: психологічний вимір: колективна монографія; під ред. Р. В. Павелківа, Н В. Корчакової. Київ: Вид-во «Центр учбової літератури», 2021. 400 с. (Джеджера О. В. Особливості детермінації успішності навчання здобувачів вищої освіти емоційними переживаннями в умовах пандемії COVID-19).
- Павелків Р. В., Джеджера К. В., Войтович І. С., Джеджера О. В. Забезпечення якості освітнього процесу в закладі вищої освіти у воєнний період : навчальний посібник для здобувачів вищої освіти освітнього ступеня магістра; за заг. ред. Р. В. Павелківа. Рівне : РДГУ, 2022. 96 с.
Наукові публікації у наукових виданнях:
- Джеджера О.В. Вплив стресу на переживання емоційних станів здобувачів вищої освіти в умовах пандемії COVID-19. Матеріали ХІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Психологічні основи здоров’я, освіти, науки та самореалізації особистості» (25-26 березня 2021 р., м.Луцьк).
- Джеджера О.В. Дистанційна емоційна підтримка здобувачів вищої освіти в умовах пандемії COVID-19. Scientific Collection «InterConf», (44): with the Proceedings of the 8th International Scientific and Practical Conference «Scientific Research in XXI Century» (March 6-8, 2021). Ottawa, Canada: Methuen Publishing House, 2021. Р. 184-189.
- Джеджера К.В., Джеджера О.В. Навчальна мотивація здобувачів освіти к проблема вимушеного дистанційного навчання в умовах карантину. The XIII International Science Conference «Tasks and problems of science and practice» (May 10-12, 2021, Berlin, Germany). С. 237-240.
- Джеджера О. В. Вплив стресу на переживання емоційних станів здобувачів вищої освіти в умовах пандемії COVID-19. Студентський дайджест: збірник наукових матеріалів здобувачів вищої освіти. 2021. № 3. С. 41-43.
- Джеджера О. В. Підготовка майбутніх психологів до роботи з сім’єю у процесі вивчення навчальної дисципліни «Психологія сім’ї». Психолого-педагогічний супровід фахового зростання особистості в системі неперервної професійної освіти : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю (Бердянськ, 25-26.11.2021). 2021. С. 358-360.
- Джеджера О. В. Підготовка майбутніх психологів до практичної діяльності в процесі вивчення навчальної дисципліни «Організація діяльності психологічних служб». Психологія життєвого простору сучасної молоді: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (Рівне, 26-27 листопада 2021 р.). С. 54-56.
- Джеджера О.В. Розвиток емоційної саморегуляції як засіб оптимізації емоційних переживань здобувачів вищої освіти. The 30th International scientific and practical conference “Youth, education and science through today’s challenges” (July 30 – August 02, 2024) Porto, Portugal. International Science Group. 2024. С. 126-130.
- Джеджера О.В. Досвід країн НАТО в роботі з ветеранами з ПТСР. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів. С.31-33.
- Джеджера О.В. Резистентність до негативних емоціогенних впливів як засіб підвищення ефективності навчальної діяльності студентів. International Scientific and Practical Conference “Interdisciplinary Dimensions of Science, Education and Technology: Global Challenges, Innovations and Sustainable Development Prospects”: Conference Proceedings (Seattle, USA, August 22, 2025). Seattle, USA: Golden Quill Publishing,2025. С.82-87.
Підвищення кваліфікації
- Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Тренінговий центр Наталії Сабліної, Міжнародна асоціація Психологів та Тренерів-експертів, Університет сучасних знань. Тема: «Комунікація з військовими, психологічна підтримка їх родин у дні війни. Військова психологія». 24.02-21.04.2025 р.; сертифікат №24-335010, 33 год./1,1 кредит;
- Рівненський державний гуманітарний університет. Науково-практична конференція «Соціально-психологічна реабілітація ветеранів» (в межах форуму з підтримки ветеранів, ветеранок та членів їх сімей «Рівненська єдність») (27-28 лютого 2025, м.Рівне) – сертифікат: 30 год./1 кредит;
- Уманський державний університет імені Михайла Драгоманова. Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Психологічна наука і практика: сучасні виклики та допомога особистості у кризових умовах», 10 квітня 2025 р., м.Київ; сертифікат: 8 год./0,3 кредити;
- International Center of Social Sciences and Humanities. INTERNATIONAL SCIENTIFIC AND PRACTICAL CONFERENCE “INTERDISCIPLINARY DIMENSIONS OF SCIENCE, EDUCATION AND TECHNOLOGY: GLOBAL CHALLENGES, INNOVATIONS AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT PROSPECTS ”, August 22, 2025, Seattle, USA; сертифікат №22/08/25/20; 24 год./0,8 кредит;
- онлайн-тренінг «Про що мовчать у родинах військових та ветеранів. Як говорити про складне: ампутації, розлучення, залежність та суїцид», 22.02.2025; Міжнародна асоціація психологів та тренерів-експертів, Тренінговий центр Наталії Сабліної; сертифікат №220225254, кредитів: 4 год./0,12 кредитів;
- онлайн-тренінг «З фронту до родини: як знайти спільну мову після пережитого, подолати мовчання, роздратування та непорозуміння», 29.03.2025; Міжнародна асоціація психологів та тренерів-експертів, Тренінговий центр Наталії Сабліної; сертифікат №2903251013, кредитів: 3 год./0,09 кредитів;
- онлайн-тренінг «Разом у новій реальності: Як говорити, коли болить. Війна, залежності, полон, зниклі безвісти й виклики ненасильницької присутності», 10.05.2025; Міжнародна асоціація психологів та тренерів-експертів, Тренінговий центр Наталії Сабліної; сертифікат №100525228, кредитів: 3 год./0,09 кредитів;
- онлайн-тренінг «Сім’я на лінії фронту: підтримка дружин, батьків а дітей військових – як говорити з дитиною, коли батьки на війні», 31.05.2025; Міжнародна асоціація психологів та тренерів-експертів, Тренінговий центр Наталії Сабліної; сертифікат №310525125, кредитів: 3 год./0,09 кредитів;
- он-лайн тренінг «Комунікація після тиші: ПТСР, залежності, конфлікти – як говорити про складне з тими, хто пройшов війну», 21.06.2025; Міжнародна асоціація психологів та тренерів-експертів, Тренінговий центр Наталії Сабліної; сертифікат №210625115, кредитів: 3 год./0,09 кредитів.