Посада

Викладач кафедри загальної психології, психодіагностики та психотерапії

Профілі:

www.facebook.com/bogdan.harchuk.1/

https://www.instagram.com/kharchuk_bohdan?igsh=MTBpOXU0YnY1NWQ5bg==

Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сфера наукових інтересів:

Прикладна психологія, навчальні та бізнес-тренінги, фасилітація, групова психотерапія, психокорекція.

Інформація про вищу освіту:

Рівненський державний гуманітарний університет, 2021, магістр психології, викладач психології, психолог

Стаж роботи: 8 років

Наукові та професійні досягнення:

Понад 1000 годин групової тренінгової роботи з різними віковими категоріями.

Навчальні дисципліни.

  • Загальна психологія
  • Активне соціально-психологічне навчання
  • Організаційна психологія
  • Теорія і методика організації психотренінгу

Підвищення кваліфікації

2019-2020 р. Курси підвищення кваліфікації «Арт-терапія як метод психологічної допомоги»

Викладачка кафедри загальної психології, психодіагностики та психотерапії

Профілі: ORCID:  https://orcid.org/0000-0002-7670-4931

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сфера наукових інтересів:

Особистісний та організаційний розвиток, Психологія міжособистісної взаємодії, Дитячо-батьківська взаємодія та шляхи її оптимізації, Психологічна допомога особистості.

Інформація про вищу освіту:

  • Національний авіаційний університет, 2020, ступінь вищої освіти магістр, спеціальність Психологія, освітня програма Практична психологія
  • Рівненський державний гуманітарний університет, навчання в аспірантурі ( рік вступу 2021), спеціальність 053 Психологія.

Стаж роботи: 3,5 роки

 Професійний розвиток: сертифікати, дипломи, участь

Тема дисертаційного дослідження: Психологічні умови становлення адаптивних взаємостосунків батьків та дітей старшого шкільного віку» (Наукові керівники Павелків Роман Володимирович, доктор психологічних наук, професор, академік Академії наук вищої школи України, завідувач кафедри вікової та педагогічної психології, в.о.ректора Рівненського державного гуманітарного університету; Михальчук Наталія Олександрівна - доктор психологічних наук, професор, Рівненський державний гуманітарний університет, кафедра загальної психології, психодіагностики та психотерапії, завідувачка).

Наукові та професійні досягнення:

  • Членкиня Української Спілки Психотерапевтів,
  • Учасниця міжнародних наукових та/або освітніх проєктів:
  1. «Освіта і наука без кордонів», Інститут психології Університету ім. Марії Кюрі-Склодовської (Польща), (сертифікат  № 2004/01, 02.06.2020);
  2. «Освіта в країнах Європейського Союзу», Академія ГУСПОЛ (м.Куновіце, Чеська Республіка) (сертифікат № 051/ АН, 15.09.2022, 180 год.)

Навчальні дисципліни.

  • Тренінг навичок психологічного відновлення,
  • Тренінг розвитку soft-skills
  • Психологічне консультування,
  • Кризове консультування.

Автор понад 20 публікацій.

Основні публікації:

Наукові публікації у фахових наукових виданнях та періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection

  1. Барановська Л.В., Главінська Е.С. Досвід використання малюнкової терапії як методу подолання агресивності молодших школярів. Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія, зб. наук. пр. К.: НАУ, 2020. Вип. 16. С.144-151. (Фахове видання. Google Scholar, Index Copernicus, Elibrary, GoogleScholar).
  2. Hlavinska, Elina. The characteristic of the phenomenon of adaptation as an active psychological process. Збірник наукових праць «Проблеми сучасної психології». 2021. № 54. С. 9–33. https://doi.org/10.32626/2227-6246.2021-54.09-33  (Index Copernicus)
  3. Hlavinska, Elina. The reasons of conflicts of senior pupils with their parents: to the problem of family adaptation. Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Вип. 17. Рівне: РДГУ, 2021. С. 160–169. https://doi.org/10.35619/praprv.v1i17.261
  4. Hlavinska, Elina (2022). The attitude of youth to alcohol: the risk of alcohol dependence. Збірник наукових праць «Проблеми сучасної психології». 2022. № 56. С. 9–29. https://doi.org/10.32626/2227-6246.2022-56.09-29
  5. Главінська Еліна, Олена Дацун. Особливості використання коучингових асоціативних карт в арттерапії. Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія. К.: НАУ. Вип. 1(20). С.77-83. https://doi.org/10.18372/2411-264X.20.16919
  6. Voshkolup H., Zhylin M., Hlavinska E., Karpova D., Potapchuk Y. Emotional Intelligence As A Means Of Overcoming The Consequences Of Psychological Trauma-An Educational Study. Cadernos De Educação Tecnologia E Sociedade. 2025. Vol. 17. Р.84-96. https://doi.org/10.14571/brajets.v17.nse5.5.84-96  (Web of Science)
  7. Главінська Е. Типи батьківського ставлення до дітей та проблема адаптивних сімейниїх взаємостосунків. Психологія: реальність та перспективи. 2025. № 20. С. 39- 46.  https://doi.org/10.35619/prap_rv.vi23.389

Монографії:

  1. Михальчук Н., Харченко Є., Главінська Е. Психологічні механізми використання діалогічних моделей у навчанні студентів говорінню іноземнимною мовою. Філософія освітнього простору вищої школи: психологічний та психолінгвістичний дискурс: колективна монографія/ за ред. Н.В.Корчакової. Київ: Вид-во «Центр учбової літератури», 2022. 468 с.

Тези доповідей

  1. Главінська Е. С. Психосемантичне дослідження свідомості особистості. Політ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (2-4 квітня 2020 р., м. Київ). Т. 1. К.: НАУ, 2020. – С. 249-250.
  2. Главінська О.Д., Главінська Е.С. Методологічні принципи психосемантики для вивчення свідомості особистості. Science and education in modern society: current issue and innovation research. Collection of abstracts. International scientific-practical conference (Kunovice. Czech Republic, March 27-28, 2021). C. 51-56.
  3. Главінська О.Д., Главінська Е.С. Методична база психосемантичного дослідження свідомості особистості. Current trends of modern scientific research. Collection of abstracts. International scientific-practical conference (Kunovice. Czech Republic, July 30-31, 2021). C. 71-77.
  4. Главінська, Е.С. Проблема соціально-психологічної адаптації особистості: актуальність проблеми. Розвиток самоефективної особистості: інтеграція зусиль суспільства, школи, родини: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 04 лист. 2021 р.). Ред. колегія: В.В. Сиченко, Т.О. Гальцева, Г.М. Стояцька, О.Г. Хватова. Дніпро: КЗВО «ДАНО» ДОР», 2021. С. 28–31.
  5. Mykhalchuk, Nataliia & Hlavinska, Elina. The problem of understanding novels by senior pupils creatively. Психологія життєвого простору сучасної молоді : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (26-27 листопада 2021 р). Упоряд. Р. В. Павелків, Н. В. Корчакова. Рівне: Волинські обереги, 2021. 122 с. C. 89–94.
  6. Hlavinska, Elina. Adaptive behavior of children in the family relations according to the style of upbringing. Актуальні проблеми експериментальної психології: досвід та перспективи (на пошану професора Шинкарюка А.І.): Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 26 жовтня 2021 р. За ред. С.Д. Максименка, Л.А. Онуфрієвої. Кам’янець-Подільський: ФОП Гордукова І.Є., 2021. С. 29–32.
  7. Hlavinska, Elina. Psychological ways of building democratic relationships between parents and children. Актуальні проблеми сучасної психології: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень молодих науковців. Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 17 листопада 2021 р. Кам’янець-Подільський – Київ – Херсон – Жешів – Ченстохова – Брест – Мінськ, 2021. С. 35–39.
  8. Mykhalchuk, Nataliia & Hlavinska, Elina. The role of problem learning in the process of stimulating cognitive activity of students. Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи» (м. Львів, 4-5 листопада 2021 р.). Львів: Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, 2021. C. 45–52.
  9. Hlavinska, Elina. Harmful effects of alcohol on a human body. Актуальні проблеми психології особистості та міжособистісних взаємин: Матеріали XIV Міжнародної науково-практичної конференції (23 квітня 2022 року, Кам’янець-Подільський – Київ – Херсон – Жешів – Ченстохова – Париж). Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022. С. 126–129.
  10. Hlavinska, Elina. Alcoholism as a disease, phases of alcoholism. Актуальні питання клініки, діагностики, лікування та реабілітації на різних рівнях надання медичної допомоги: Збірник матеріалів II Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Рівне, 19-20 травня 2022 р. / ред. кол.: О.В. Штрімайтіс та ін. Рівне: КЗВО «Рівненська медична академія», 2022. С. 151–154. https://drive.google.com/drive/folders/1AgCmqltY9c98ot2Vbow48mmMqeiJ3Tn?usp=sharing
  11. Главінська О.Д. Стратегії психологічного відновлення військовослужбовців та ветеранів бойових дій. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, проведеної в межах Форуму з підтримки ветеранів, ветеранок та членів їх сімей «Рівненська єдність», 27-28.02.2025 р. Рівне: РДГУ, 2025, С.26-28.

Стажування /підвищення кваліфікації:

Академія ГУСПОЛ (м.Куновіце, Чеська Республіка), «Освіта в країнах Європейського Союзу», (сертифікат № 052/ АН, 15.09.2022, 180 год.);

«Коучинг», програма неформальної освіти, Міжнародна школа психології «Women’s compass school» (сертифікат № ECS. UA.02.3188, 30.06.2023);

«Спеціальні проблеми для медіаторів та їх вирішення» (онланй тренінг медіації, Північна Кароліна (США), Центр медіації, 10.03.2025 р.

«Врегулювання правових конфліктів мирним шляхом», програма неформальної освіти НУВГП, кваліфікація медіатор, фахівець із врегулювання конфліктів (диплом № ІП/НО 010425/03, 01.04.2025);

Прізвище, ім′я, по батькові  Панчук Ірина Іванівна

Посада завідувачка кафедри філософії

Науковий ступінь доктор філософських наук

Вчене звання професор

Профілі:

ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6301-4280

Scopus ID 57297302300

Google Scholar https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=iKCzQksAAAAJ&fbclid=IwAR1JKnKtqlktkLNnJeWNPppXSt6U0Iyd6bDAa3NRXRWQ23O0RIfrCvyo1Mc

Web of Science(WoS) ID ACG-4746-2022

Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сфера наукових інтересів: філософія релігії, історія релігії, філософія та методологія науки  

Інформація про вищу освіту:

Рівненський державний гуманітарний університет 2001 р., вчитель історії та основ правознавства.

Стаж роботи: 24 роки

 Професійний розвиток: сертифікати, дипломи, участь

Дисертаційні дослідження:

Кандидатська дисертація на тему «Особливості трансформації християнських конфесій в умовах тоталітарних режимів на Волині періоду Другої світової війни” (2010 р.) 09.00.11 – релігієзнавство.

Докторська дисертація на тему «Інституціональні трансформації релігійно-церковного комплексу Волинського регіону в умовах суспільно-політичних трансформацій (1939 – початок ХХІ ст.)»  (2018 р.) 09.00.11 – релігієзнавство.

Наукові та професійні досягнення:

Член громадської організації «Українська асоціація релігієзнавців».

Член спеціалізованої вченої ради:

Спеціалізована вчена рада з філософії К 14.053.02/Житомирський державний університет імені Івана Франка/09.00.03 – соціальна філософія та філософія історії; 09.00.11 – релігієзнавство

Є членом галузевої комісії ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з філософії (наказ Міністерства освіти і науки України від 24 листопада 2020року №1457 «Про проведення Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних та гуманітарних наук у 2021/2022 н.р. та 2023/2024 н.р.

Є гарантом Освітньо-наукової програми «Релігієзнавство» третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю 031 Релігієзнавство галузі знань 03 Гуманітарні науки (РДГУ).

Є членом робочої групи Освітньо-наукової програми «Релігієзнавство» третього (освітньо-науового) рівня вищої освіти за спеціальністю 031 Релігієзнавство галузі знань 03 Гуманітарні науки (ЖДУ ім. І. Франка).

Є стейкхолдером ОПП «Масові комунікації. Коучинг та консалтинг», першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, галузі знань 03 «Гуманітарні науки», спеціальності 033 «Філософія».

Науковий керівник науково-дослідної теми «Філософія в структурі сучасного соціогуманітарного знання» (реєстраційні номери 0116U007100 та 0123U102211).

Здійснює наукове керівництво здобувачами ступеня PhD, доктора наук.

  • Іван Кундеренко «Застосування релігієзнавчої типології «групи» та «багатошаровості» суспільства (на прикладі трансформації ВСЦ ЄХБ України у 2000-2025 роках)».
  • Віталій Ігнатьєв «Некласична філософсько-релігійна парадигма у контексті ісихазму»
  • Олександр Пономаренко «Сцієнтичні релігії: від наукової фантастики до філософської концепції»
  • Андрій Леньов «Волонтерська діяльність релігійних організацій України під час російсько-української війни»
  • Віктор Омельчук «Українська Євангельсько0Реформована Церква кінця ХХ-початку ХХІ ст. : інституціональний і соціальний аспекти»

Виступає офіційним опонентом дисертаційних досліджень.)

  1. Трегуб Ганни Анатоліївни «Дивергентні процеси в конфесіях пізнього протестантизму України другої половини ХХ – початку ХХІ століть: зовнішні та внутрішні чинники», поданої на здобуття наукового ступеня кандидата філософських наук за спеціальністю 09.00.11 – релігієзнавство (2019 р.).
  2. Христокіна Геннадія Володимировича «Методологія православної теології у її парадигмальних трансформаціях», поданої на здобуття наукового ступеня доктора філософських наук за спеціальністю 09.00.11 – релігієзнавство та за спеціальністю 09.00.14 – богослов’я (2019 р.).
  3. Горохолінська Ірина Володимирівна «Демаркація секулярного/ постсекулярного в сучасній релігійності: філософський та богословський дискурс», поданої на здобуття наукового ступеня доктора філософських наук

за спеціальностями 09.00.11 – релігієзнавство та 09.00.14 – богослов’я (2019 р.).

  1. Тищенко Андрій Георгійович «Особливості становлення й інституалізації харизматичних церков у сучасній Україні (на прикладі харизматичної церкви «Нове покоління»)», поданої на здобуття наукового ступеня кандидата філософських наук за спеціальністю 09.00.11 – релігієзнавство (2020 р.).
  2. Старовойт Ірина Михайлівна «Трансформація статусу та ролі жінки в релігійному контексті: «стать» і «гендер» фокусі протетстантизму поданої на здобуття наукового ступеня кандидата філософських наук за спеціальністю 09.00.11 – релігієзнавство (2021 р.). – Захист відбувся на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 26.161.03 в ІФ ім. Г.С.Сковороди НАН України 16.04.2021 р.
  3. Щетініна Олексія Вікторовича «Міжконфесійні відносини на Правобережній Україні під владою Російської імперії в 1793–1917 рр.», подану на здобуття наукового ступеня доктора філософії зі спеціальності 031 – релігієзнавство – 28. 12. 2021 р.

Навчальні дисципліни.

«Філософія кризи» (лекції – 20 год.) для здобувачів вищої освіти ступеня «магістр» денної форми навчання факультету історії, політології та міжнародних відносин;

«Соціальна філософія» (лекції – 20 год.) для здобувачів ступеня вищої освіти «магістр» денної форми навчання психолого-природничого факультету;

«Філософія науки та інновацій» (лекції – 24 год.) для здобувачів вищої освіти ступеня «доктор філософії»;

«Релігійно-філософська антропологія» (лекції – 26 год.) для здобувачів вищої освіти ступеня «доктор філософії» з спеціальності «031 релігієзнавство»;

«Філософія релігії» для здобувачів ступеня вищої освіти «доктор філософії» з спеціальності «031 релігієзнавство»;

«Історія християнських конфесій» (лекції – 26 год.) для здобувачів ступеня вищої освіти «доктор філософії» з спеціальності «031 релігієзнавство»;

«Феноменологія релігії» (лекції – 26 год.) для здобувачів ступеня вищої освіти «доктор філософії» з спеціальності «031 релігієзнавство»;

«Релігія в сучасному світі» (лекції – 36 год.) для здобувачів ступеня вищої освіти «доктор філософії» з спеціальності «031 релігієзнавство»;

«Філософія та методологія науки» (лекції – 20 год) для здобувачів вищої освіти ступеня «магістр» денної форми навчання педагогічного факультету та факультету документальних комунікацій, мененджменту, технологій та фізики.

 

Автор понад 80 публікацій. Основні публікації

 

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection.

  1. Ihnatiev, V., Grytsyshyn, V., Grytsyshyna, M., Panchuk, I., Bobryk, A. (2025). Sources of Pamfil Yurkevych’s Philosophical and Religious Concept of the Heart (Джерела філософської та релігійної концепції серця Памфіла Юркевича). Pharos Journal of Theology, 106 (3), 1-13. DOI: DOI:46222/pharosjot.106.3028 (Scopus).
  2. Рanchuk, I. (2021). Volyn Confessors of the «Spirit Movement»: Survival Practices in the Context of Soviet Totalitarianism (Волинські сповідники «Руху духу»: практики виживання в контексті радянського тоталітаризму). Occasional Papers on Religion in Eastern Europe, 41(4), 81-94. https://digitalcommons.georgefox.edu/ree/vol41/iss4/9/ (Scopus).
  3. Генега, Р., & Панчук, І. (2024). «Сільське в міському»: аграрний сектор Львова та його внесок у повоєнну економіку міста. Український історичний журнал, (6), 58-72. https://doi.org/10.15407/uhj2021.06.058 (Web of Science).

 

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Панчук І. Особливості ідентифікації сучасних протестантів України (Розділ 8:2) // Релігійні ідентичності в їх сутності і конфесійних виявах: український контекст /за ред. А.Колодного, Л.Филипович, А.Арістової. – Київ: УАР, 2021. – 348 с.

 

  1. Панчук І. І. Філософія науки та інновацій. Навчальний посібник для здобувачів вищої освіти ступеня «доктор філософії». Рівне : Рівненський державний гуманітарний університет. 2024. 140 с.

 

  1. Філософія та методологія науки. Методичні рекомендації для здобувачів вищої освіти ступеня «магістр» / Розроб. проф. Панчук І. І. Рівне: РДГУ, 2023. 29 с.
  2. Соціальна філософія. Посібник для самостійної роботи здобувачів вищої освіти ступеня «магістр»  / Розроб. проф. Панчук І. І.  – Рівне: РДГУ, 2024. – 40 с.

 

Наукові публікації у наукових виданнях:

  1. Опанасюк, Е., & Панчук, І. (2024). Динаміка релігійної ідентичності в Україні за останнє десятиліття. Науковий журнал «Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: серія «Філософія», 26, 54-60. https://journals.oa.edu.ua/Philosophy/article/view/4122 Фахове видання, категорія «Б».

 

  1. Панчук, І. (2024). Проблема національної ідентичності у євроінтеграційних процесах сучасної України. Перспективи. Соціально-політичний журнал, 4, 112-118. https://doi.org/10.24195/spj1561-1264.2024.4.15 Фахове видання, категорія «Б».

 

  1. Ковтун, Н., & Панчук, І. (2025). Відчуження людини від професії як актуальна проблема сучасної філософії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки, 1(97), 94-103. https://eprints.zu.edu.ua/44105/1/12.pdf Фахове видання, категорія «Б».

 

  1. Панчук, І. (2025). Роль духовенства в процесах примирення та подолання наслідків колективної травми українсько-польського протистояння на Волині під час другої світової війни. Українська полоністика, 23(1), 142-150. DOI: 35433/2220-4555.23.2025.phyl-3 Фахове видання, категорія «Б».

 

  1. Панчук, І., Грицишина, М. (2024). Структура людського досвіду Дж. Локка: гносеологічний аспект учення. Структура людського досвіду Дж. Локка: гносеологічний аспект учення. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки, 1(95), 122-130. DOI: 35433/Філософські науки.1(95).2024.122-130 Фахове видання, категорія «Б».

 

  1. Панчук, І., Пономаренко, О. (2024). Символ води як брами потойбіччя в народній творчости українців. Перспективи. Соціально-політичний журнал. Науковий журнал, 2, 224-231. https://doi.org/10.24195/spj1561-1264.2024.2.28 Фахове видання, категорія «Б».

 

 

Наукове керівництво здобувача, який одержав документ про присудження наукового ступеня:

  • Ричко В. Ю. «Почаївська лавра: її історична роль та етнічна ідентифікація у сучасному українському суспільстві». Рівне, Рівненський державний гуманітарний університет, 2020 (здобувач ступеня «доктор філософії»).
  • Завідняк Б. Т. «Феномен релігійної філософії: критичний аналіз». Київ, 2021. К 67.053.01 (докторська дисертація).
  • Кундеренко І. В. «Принципи розвитку якості освіти в духовних закладах вищої освіти України (на прикладі закладів освіти Всеукраїнський союз церков євангельських християн-баптистів)» Київ, 2021., Д 26.053.21 (кандидатська дисертація).
  • Габрієлян А. А. «Осмислення релігії в етиці Еріха Фромма» Київ, 2021., Д 26.053.21 (кандидатська дисертація).
  • Шиманович А. О. «Герменевтика Карла Барта». Київ, 2021., Д 26.053.21 (кандидатська дисертація).
  • Степанченко С. В. «Інкультурація в Першому Посланні Апостола Павла до Солунян». Київ, 2021., Д 26.053.21 (кандидатська дисертація).
  • Бринов В. В. «Соціально-політична етика християнського реалізму Рейнхольда Нібура» Київ, 2021., Д 26.053.21 (кандидатська дисертація).
  • Пришляк М. Б. «Соціально-екологічне вчення католицизму: витоки, структурно-функціолальна природа та аксіологічний потенціал» Київ, 2021., Д 26.053.21 (кандидатська дисертація).

 

Підвищення кваліфікації

  1. Міжнародне стажування «Scientific perspectives and innovations in education: experience of the Czech Republic» («Наукові перспективи та інновації в освіті: досвід Чехії») на базі Міжнародного економічного інституту. Свідоцтво N CZ195/06-2024.
  2. Стажування у Житомирському державному університеті імені Івана Франка за темою: «Специфіка організації освітнього процесу та науково-педагогічний інструментарій сучасної філософської освіти: вітчизняний досвід та його впровадження у підготовку майбутніх фахівців» (з 15.04.2025 р. по 15.06.2025 р.). Сертифікат АА №20250615626

 

Посада

Доцент кафедри вікової та педагогічної психології

Науковий ступінь

Кандидат психологічних наук

Профілі:

ORCID https://orcid.org/0000-0002-3686-4332
Google Scholar https://scholar.google.com/citations?user=rebNgisAAAAJ&hl=uk&oi=ao

Електронна адреса:

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сфера наукових інтересів:

Моральна рефлексія, позитивна психологія, психологія розвитку

Інформація про вищу освіту:

Рівненське медичне училище, 1995, лікувальна справа, фельдшер

Рівненський державний гуманітарний університет, 2000, практична психологія, практичний психолог в закладах освіти

Навчалася в аспірантурі (2000-2003 рр.) за спеціальністю 053 – Психологія

Стаж роботи: 22 роки

  Професійний розвиток: сертифікати, дипломи, участь

Дисертаційне дослідження:

Дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук зі спеціальності 053 Психологія (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія) «Особливості моральної рефлексії у молодшому шкільному віці» (Київ, 2008).

Навчальні дисципліни.

Вікова психологія, вікова та педагогічна психологія, вікова та соціальна психологія.

Автор понад 30 публікацій. Основні публікації :

  1. Яцюк Н.О. Проблема моральної рефлексії у сучасній психології. Психологія: реальність і перспективи: Збірник наукових праць Рівненського державного гуманітарного університету. Вип. 7. Рівне: РДГУ, 2016. С. 220-245.
  2. Яцюк Н.О. Особливості морального розвитку молодших школярів у сучасних умовах. Психологія: реальність і перспективи: Збірник наукових праць Рівненського державного гуманітарного університету. Вип. 8. Рівне: РДГУ, 2017. С. 304-312.
  3. Яцюк Н.О. Аналіз сучасних досліджень рефлексії. Психологія: реальність і перспективи: Збірник наукових праць Рівненського державного гуманітарного університету. Вип. 11. Рівне: РДГУ, 2018. С. 201-211.

Посада

Проректор з науково-педагогічної, навчальної роботи та інформатизації, професор кафедри вікової та педагогічної психології

Науковий ступінь

Доктор психологічних наук

Вчене звання

Доцент

Профілі:

ORCID: 0000-0001-8620-3279

Scopus  57430273600

Web of Science(WoS) JYQ-5094-2024

Електронна адреса:

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сфера наукових інтересів:

комп'ютерна залежність, цифрова залежність, диференційна психологія, вікова та педагогічна психологія, соціальна психологія, військова та кризова психологія

Інформація про вищу освіту:

Рівненський державний гуманітарний університет, 1999 р., математик, викладач математики та основ інформатики.

Аспірантура Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1999 — 2002) за спеціальністю 19.00.07 - Педагогічна та вікова психологія.

Докторантура Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України за спеціальністю 19.00.01 - Загальна психологія, історія психології.

Стаж роботи: 25 років

 Професійний розвиток: сертифікати, дипломи, участь

Дисертаційні дослідження:

Дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук зі спеціальності 053 Психологія (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія) «Психологічні умови застосування комп'ютерних засобів у процесі навчання іноземної мови (на матеріалі дослідження студентів немовних факультетів» (Київ, 1999).

Дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня доктора психологічних наук зі спеціальності 053 Психологія (19.00.01 – Загальна психологія, історія психології) «Психологія комунікативної діяльності в Інтернет просторі» (Київ, 2017).

 

Наукові та професійні досягнення:

Заступник голови Ради громадського контролю при Державному бюро розслідувань (2023-2025). https://dbr.gov.ua/rada-gromadskogo-kontrolyu/novini/novij-sklad-radi-gromadskogo-kontrolyu-pri-dbr-proviv-pershe-zasidannya

Член Ради громадського контролю при Державному бюро розслідувань (2025 — до цього часу). https://dbr.gov.ua/rada-gromadskogo-kontrolyu/novini/zatverdzheno-novij-sklad-radi-gromadskogo-kontrolyu-pri-derzhavnomu-byuro-rozsliduvan

 

Заступник директора Інституту педагогіки і психології РДГУ на громадських засадах (2003- 2005).

 

Керівництво науковим гуртком «Психологія комунікативної діяльності в Інтернет просторі»(2020-2023).

Наукове консультування:

  1. Рівненська Загальноосвітня школа № 24 Рівненської міської ради (Договір про співпрацю від 20.02.2020р.).
  2. Наукове консультування: ЗДО №35 «Весняночка» Рівненської міської ради (Договір про співпрацю від 04.02.2022р.).

 

Член спеціалізованих вчених рад:

Д 47.053.02 із присудження наукового ступеня доктор наук за спеціальністю 19.00.07 «Педагогічна і вікова психологія» (Наказ МОіНУ № 894 від 10.10.2022р.)

 

Член редакційної колегії фахового журналу «Психологія: реальність і перспективи: Збірник наукових праць» (категорія Б) Рівненського державного гуманітарного університету (2016-2021).

 

Виступає офіційним опонентом дисертаційних досліджень.

 

Навчальні дисципліни.

Диференціальна психологія, соціальна психологія, вікова та педагогічна психологія, актуальні проблеми психології, панорама сучасної зарубіжної та вітчизняної психології.

 

Автор понад 50 публікацій. Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection.

  1. Maksymenko, S., Nemesh, O., Maksymenko, K. & Nabochuk, A. (2020). Psychological Peculiarities of Understanding by Students Internet Texts. Psycholinguistics, 28(1), 187-213. https://doi.org/10.31470/2309-1797-2020-28-1-187-213 (Scopus; Web of Science)
  2. Maksymenko, S., Kokun, O., Topolov I., Nemesh O. & Flaherty M. (2021). The influence of occupational stress on employees mental health. Wiadomości Lekarskie, 74(11/1), 2818-2822. https://doi.org/10.36740/WLek202111124 (Scopus)
  3. Немеш О. Вплив медіа на соціалізацію сучасної молоді. Психологія: реальність і перспективи. Випуск 14, 2020. С. 166-176.
  4. Максименко, С.Д., Максименко, К.С. Литвинчук, Л.М. & Немеш, О.М. (2020). Тенденції та динаміка мотиву діяльності медичного персоналу середньої ланки на різних етапах професійного становлення. Психологічне здоров'я, 2. 40-60. DOI:10.32689/2663-0672-2020-2-5-40-60
  5. Немеш О. Психологічне здоров´я особистості під час війни. Психологія: реальність і перспективи. Випуск 23, 2024. С. 131-138.

 

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Інтернет-технології в психологічній практиці : посібник / О. М. Немеш. Київ : Слово, 2014. 249, [1] с. - Бібліогр.: с. 214-[250]. ISBN 978-966-194-172-3
  2. Практична психологія віртуальної реальності : монографія / О. М. Немеш . Київ : Слово, 2015. - 318, [1] с. - Бібліогр.: с. 279-[319]. ISBN 978-966-194-202-7
  3. Мультилінгвістичний дискурс невротизації майбутніх лікарів : монографія / Максименко С. Д., Немеш О.М. [та ін.] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка.  Київ : Видавництво Людмила, 2020. 170 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 146-168.  ISBN 978-617-7828-86-9
  4. Максименко С. Д., Немеш О. М., Ірхін Ю. Б. Основи психологічного здоров'я особистості : посіб. для студентів ВНЗ. Київ : Людмила, 2021. 519 с. - Бібліогр. в кінці гл. ISBN 978-617-7974-44-3
  5. Загальна психологія : підруч. для студентів вищ. навч. закл. / за заг. ред. акад. С. Д. Максименка. Київ : Видавництво Людмила, 2025 . Т. 1 / [С. Д. Максименко та ін.]. - 4-те вид., перероб. і допов. 2025. 567 с.: рис., табл.- Бібліогр. в кінці розд. ISBN 978-617-555-151-3
  6. Загальна психологія : підруч. для студентів вищ. навч. закл. / за заг. ред. акад. С. Д. Максименка. Київ : Видавництво Людмила, 2025 . Т. 2 / [С. Д. Максименко та ін.]. - 4-те вид., перероб. і допов. 2025, 454 с. : схеми. - Бібліогр. в кінці розд. ISBN 978-617-555-252-0
  7. Psychology and Pedagogics : text-book for the students of the higher educational establishents / Ed. by Academician Serhii Maksymenko ; G. S. Kostiuk Institute of Psychology of the National Academy of Edycational Sciences of Ukraine. Kyiv : Liudmyla, 2024 . Vol. 1. 2024. 707 p. - Текст англ, частк. укр. - Бібліогр. в кінці розд. ISBN 978-617-555-242-1
  8. Psychology and Pedagogics : text-book for the students of the higher educational establishents / Ed. by Academician Serhii Maksymenko ; G. S. Kostiuk Institute of Psychology of the National Academy of Edycational Sciences of Ukraine. Kyiv : Liudmyla, 2024 .Vol. 2. 2024. 143 p. - Текст англ., частк. укр. - Бібліогр. в кінці розд. ISBN 978-617-555-243-8

 

Наукові публікації у наукових виданнях:

  1. Немеш О.М. Використання комп'ютерних технологій у навчанні іноземної мови. Актуальні проблеми психології. Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України / за ред. В.О.Моляко. Т.12,   вип. 12. Житомир : Видавництво ЖДУ ім. І.Франка, 2010. С. 341-347. ISNN 2072-4772
  2. Розвиток комунікативної компетенції студентів в умовах комп′ютеризації процесу навчання іноземної мови. Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». Острог : Вид-во Національного університету «Острозька академія», 2011. Вип. 17.   С. 253–262.
  3. Немеш О.М. Практика застосування комп´ютерних засобів у поетапно-концентричному принципі навчанні іноземної мови. Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки: зб. наук. пр. Київ. нац.   ун-т ім. Тараса Шевченка; редкол.: В.І.Судаков [та ін.]. Київ : Логос, 2011. Т.4: Спецпроект «Тенденції розвитку психології в Україні: історія та сучасність» з нагоди 85-ї річниці від дня народження фундатора вітчизняної історико -психологічної науки В.А.Роменця. Вікова та педагогічна психологія. Прикладні проблеми психології.  C. 100 – 108.
  4. Немеш О.М. Інноваційно-реконструктивні технології в психологічній практиці. Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. Ін-ту психології імені Г.С. Костюка НАПН України.  Житомир, 2012. Т. VI, вип. 8. С. 155–163.
  5. Немеш О.М. Теоретико-психологічне структурування інформації про суб’єкт психологічної діяльності. Наука і освіта: Науково- практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. Київ. Вип. 6. 2012.  С.232–235.
  6. Немеш О.М. Методологічний підхід до вивчення інформаційно-реконструктивних технологій особистості. Проблеми сучасної психології : зб. наук. праць  Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України.  Вип. 19. Кам'янець-Подільський, 2013.  С. 483–492.
  7. Немеш О.М. Психологічні особливості Інтернет-дизінгібіції. Проблеми сучасної психології : зб. наук. праць Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка, Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України. Вип. № 25.  Кам'янець-Подільський, 2013.   С. 329–342.
  8. Немеш О.М. Психологічні дослідження Інтернет-залежності. Технології розвитку інтелекту / Інститут психології імені Г.С.Костюка НАПН України.  Т.1.  № 6. 2014. [Електронний ресурс]                  Режим доступу :  http://psytir.org.ua/upload/journals/6/authors/2014/Nemesh_Olena_Mykolaivna_Psyhologichni_doslidzhennya_internet_zalezhnosti.pdf
  9. Немеш О.М. Вплив спілкування в соціальних мережах на розвиток особистості підлітка. Проблеми сучасної психології : зб. наук. праць  Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка, Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Вип. 26.  Камянець-Подільський, 2014.  С. 442–456. DOI:https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-26.%25p
  10. Немеш О.М. Психологічні основи Інтернет-комунікації. Актуальні проблеми психології : зб. наук. праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України. Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2014. Т. V,  вип. 4. С. 138–146.
  11. Немеш О.М. Психологічний аналіз комп’ютерно-опосередкованої комунікації. Проблеми сучасної психології : зб. наук. праць Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка, Інституту психології імені  Г.С. Костюка НАПН України. 2014, вип. 25.  С. 329–343. DOI:https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-25
  12. Немеш О.М. Психологічні особливості дезінгібіції в інтернет-середовищі. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія.  2014. Том. Х. Вип. 26.  С. 537-550.
  13. Немеш О.М. Психологічні особливості тривожності у старшокласників. Психологія: реальність і перспективи: збірник наукових праць РДГУ. Випуск 3. Рівне. 2014.  С. 163-166.
  14. Немеш О.М. Інформаційно-реконструктивні технології у становленні особистості: психологічний вимір. Fundamental and applied reseaches in practice of leading scientific schools.  Hamilton, ON : Accent Graphics Communications, 2015. Issue 1 (7).  С. 124–142.
  15. Немеш О.М. Концептуальна модель психологічної допомоги особистості в умовах віртуалізації соціальних комунікацій. Fundamental and applied reseaches in practice of leading scientific schools,  Hamilton, ON : Accent Graphics Communications, 2017.  Issue 3 (21).  С. 151-159.
  16. Немеш О.М., Стасюк Ю.І. Психолого-педагогічні складові формування комунікативної компетентності засобами художньо-продуктивної діяльності.
  17. Немеш О.М. Вплив медіа на соціалізацію сучасної молоді. Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. Рівне : РДГУ, 2020. Вип. 14.С. 166-176. 
  18. Немеш О.М. Вплив медіа на соціалізацію сучасної молоді. Професійний розвиток педагога : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 24 листопада 2021. Рівне : Рівнен. держ. гуманіт. ун-т, 2021. С. 88-92.

 

Підвищення кваліфікації

  1. Uni-terra коледж (м.Познань) Тема: «Вплив війни на психічне здоровʼя дітей та підлітків» (1.04-30.06.24). Сертифікат про стажування №45/24 від 1.07.2024. (180 год/ 6 кредитів).
  2. Рівненський державний гуманітарний університет. Жешувський університет. Підвищення кваліфікації «Вокальне виконавство: сучасні виміри та перспективи» (21.05-24.05.2025). Сертифікат про стажування БС 118, наказ №90-осн/д (30 год/ 1 кредит).
  3. Національний університет «Острозька академія». Міжнародна програма підвищення кваліфікації «Soft Skills у вищій освіті: експертиза ЄС». Сертифікат про стажування №0806/25 від 31.05.2025. (180 год/ 6 кредитів).
  4. Міністерство освіти і науки. Міністерство цифрової трансформації України. Прогресивні. Підвищення кваліфікації «Великий кус про ШІ в освіті» (26.05-9.06.2025). Сертифікат про стажування ВКШІО-2675 від 1.07.2024. (45 год/ 1,5 кредита).
© 2025 Психологія