Як на мене, бути аспіранткою - чудовий початок професійної кар'єри.
Навчають в аспірантурі при кафедрі вікової та педагогічної психології Рівненського державного гуманітарного університету вже другий рік і отримую справжнє задоволення від такої діяльності.
Паралельно працюю завідувачкою лабораторії педагогічної майстерності та моніторингу якості вищої освіти у Національному авіаційному університеті (м.Київ) та викладаю психологію у РДГУ. Поєднання викладацької, наукової та організаційної діяльності дозволяє мені успішно проводити дисертаційне дослідження та висвітлювати його результати.
Переконуюся, наскільки складним і, у той же час, цікавим є науковий пошук. Викладання дисциплін, участь у міжнародних і всеукраїнських конференціях, проведення тренінгів, майстер-класів, воркшопів, семінарів, постійне написання статей, тез, здійснення опитувань та участь у дослідженнях колег – це лише частина моєї роботи в сьогоденні. Значну кількість справ доводиться виконувати паралельно, оскільки постійно виникає багато нюансів та нових задач, які постійно змінюються.
Серед найбільш знакових проєктів можу назвати: проект "Soft-skills", організатором та модератором якого я є на базі НАУ; постійна участь у якості спікера та слухача у різноманітних конференціях на базі РДГУ, а також у різноманітних заходах: Тиждень психології в РДГУ, Дні науки, наукові форуми і т.д.
Я думаю, що колеги, які вже багато років у цій сфері, або ж лише починають свій науковий шлях, розділяють моє бажання постійного розвитку науки в Україні. Ми робимо все можливе, щоб успішно реалізовуватися у своїй професії і бути корисними нашому суспільству у цей нелегкий час. Я, як і інші мої колеги-аспіранти, прагнемо бути прикладом для студентства, мотивувати їх до професійного зростання та активного наукового пошуку.
Висловлюю вдячність моїм викладачам із Рівненського державного гуманітарного університету та Волинського національного університету імені Лесі Українки, у якому мала можливість реалізувати програму академічної мобільності, за високий професіоналізм та турботливе ставлення до здобувачів вищої освіти.
Олена, Главінська, здобувач ступеня PhD.