Формування емоційної рівноваги сучасного педагога
▪️ https://t.me/teachers_info/10
▪️ https://t.me/teachers_info/11
Психологічна взаємодія: як побудувати стосунки з дітьми під час навчання у воєнний час
▪️ https://t.me/teachers_info/12
▪️ https://t.me/teachers_info/50
Як вчителю створити безпечний простір під час уроків
▪️ https://t.me/teachers_info/17
Мотивація до навчання дітей зі стресовими ознаками
▪️ https://t.me/teachers_info/19
Типи поведінки учнів під впливом стресу. Способи реагування вчителя
▪️ https://t.me/teachers_info/21
Поради щодо роботи з підлітками
▪️ https://t.me/teachers_info/22
▪️ https://t.me/teachers_info/23
Подолання тривожних проявів та страхів в освітньому просторі: як діяти в складних ситуаціях вчителю
▪️ https://t.me/teachers_info/29
▪️ https://t.me/teachers_info/30
▪️ https://t.me/teachers_info/35
Як говорити з дітьми про сексуальну безпеку та особисті кордони
▪️ https://t.me/teachers_info/47
▪️ https://t.me/teachers_info/48
Впровадження ефективних методів психологічної стабілізації в освітньому просторі
▪️ https://t.me/teachers_info/34
Прийоми роботи з дітьми війни, пов’язані з мистецтвом та художньою діяльністю (арт-терапія, казка та ін.)
▪️ https://t.me/teachers_info/36
Комунікація вчителя під час війни з учнями початкових класів та підлітками - основні відмінності та психологічні прийоми
▪️ https://t.me/teachers_info/39