ПЕРЕГЛЯНЬТЕ. ЗНАДОБИТЬСЯ

Формування емоційної рівноваги сучасного педагога
▪️ https://t.me/teachers_info/10
▪️ https://t.me/teachers_info/11

Психологічна взаємодія: як побудувати стосунки з дітьми під час навчання у воєнний час
▪️ https://t.me/teachers_info/12
▪️ https://t.me/teachers_info/50

Як вчителю створити безпечний простір під час уроків
▪️ https://t.me/teachers_info/17

Мотивація до навчання дітей зі стресовими ознаками
▪️ https://t.me/teachers_info/19

Типи поведінки учнів під впливом стресу. Способи реагування вчителя
▪️ https://t.me/teachers_info/21

Поради щодо роботи з підлітками
▪️ https://t.me/teachers_info/22
▪️ https://t.me/teachers_info/23

Подолання тривожних проявів та страхів в освітньому просторі: як діяти в складних ситуаціях вчителю
▪️ https://t.me/teachers_info/29
▪️ https://t.me/teachers_info/30
▪️ https://t.me/teachers_info/35

Як говорити з дітьми про сексуальну безпеку та особисті кордони
▪️ https://t.me/teachers_info/47
▪️ https://t.me/teachers_info/48

Впровадження ефективних методів психологічної стабілізації в освітньому просторі
▪️ https://t.me/teachers_info/34

Прийоми роботи з дітьми війни, пов’язані з мистецтвом та художньою діяльністю (арт-терапія, казка та ін.)
▪️ https://t.me/teachers_info/36

Комунікація вчителя під час війни з учнями початкових класів та підлітками - основні відмінності та психологічні прийоми
▪️ https://t.me/teachers_info/39

 

© 2024 Психологія