Главінська Еліна Сергіївна

Викладачка кафедри загальної психології, психодіагностики та психотерапії

Профілі: ORCID:  https://orcid.org/0000-0002-7670-4931

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сфера наукових інтересів:

Особистісний та організаційний розвиток, Психологія міжособистісної взаємодії, Дитячо-батьківська взаємодія та шляхи її оптимізації, Психологічна допомога особистості.

Інформація про вищу освіту:

  • Національний авіаційний університет, 2020, ступінь вищої освіти магістр, спеціальність Психологія, освітня програма Практична психологія
  • Рівненський державний гуманітарний університет, навчання в аспірантурі ( рік вступу 2021), спеціальність 053 Психологія.

Стаж роботи: 3,5 роки

 Професійний розвиток: сертифікати, дипломи, участь

Тема дисертаційного дослідження: Психологічні умови становлення адаптивних взаємостосунків батьків та дітей старшого шкільного віку» (Наукові керівники Павелків Роман Володимирович, доктор психологічних наук, професор, академік Академії наук вищої школи України, завідувач кафедри вікової та педагогічної психології, в.о.ректора Рівненського державного гуманітарного університету; Михальчук Наталія Олександрівна - доктор психологічних наук, професор, Рівненський державний гуманітарний університет, кафедра загальної психології, психодіагностики та психотерапії, завідувачка).

Наукові та професійні досягнення:

  • Членкиня Української Спілки Психотерапевтів,
  • Учасниця міжнародних наукових та/або освітніх проєктів:
  1. «Освіта і наука без кордонів», Інститут психології Університету ім. Марії Кюрі-Склодовської (Польща), (сертифікат  № 2004/01, 02.06.2020);
  2. «Освіта в країнах Європейського Союзу», Академія ГУСПОЛ (м.Куновіце, Чеська Республіка) (сертифікат № 051/ АН, 15.09.2022, 180 год.)

Навчальні дисципліни.

  • Тренінг навичок психологічного відновлення,
  • Тренінг розвитку soft-skills
  • Психологічне консультування,
  • Кризове консультування.

Автор понад 20 публікацій.

Основні публікації:

Наукові публікації у фахових наукових виданнях та періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection

  1. Барановська Л.В., Главінська Е.С. Досвід використання малюнкової терапії як методу подолання агресивності молодших школярів. Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія, зб. наук. пр. К.: НАУ, 2020. Вип. 16. С.144-151. (Фахове видання. Google Scholar, Index Copernicus, Elibrary, GoogleScholar).
  2. Hlavinska, Elina. The characteristic of the phenomenon of adaptation as an active psychological process. Збірник наукових праць «Проблеми сучасної психології». 2021. № 54. С. 9–33. https://doi.org/10.32626/2227-6246.2021-54.09-33  (Index Copernicus)
  3. Hlavinska, Elina. The reasons of conflicts of senior pupils with their parents: to the problem of family adaptation. Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Вип. 17. Рівне: РДГУ, 2021. С. 160–169. https://doi.org/10.35619/praprv.v1i17.261
  4. Hlavinska, Elina (2022). The attitude of youth to alcohol: the risk of alcohol dependence. Збірник наукових праць «Проблеми сучасної психології». 2022. № 56. С. 9–29. https://doi.org/10.32626/2227-6246.2022-56.09-29
  5. Главінська Еліна, Олена Дацун. Особливості використання коучингових асоціативних карт в арттерапії. Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія. К.: НАУ. Вип. 1(20). С.77-83. https://doi.org/10.18372/2411-264X.20.16919
  6. Voshkolup H., Zhylin M., Hlavinska E., Karpova D., Potapchuk Y. Emotional Intelligence As A Means Of Overcoming The Consequences Of Psychological Trauma-An Educational Study. Cadernos De Educação Tecnologia E Sociedade. 2025. Vol. 17. Р.84-96. https://doi.org/10.14571/brajets.v17.nse5.5.84-96  (Web of Science)
  7. Главінська Е. Типи батьківського ставлення до дітей та проблема адаптивних сімейниїх взаємостосунків. Психологія: реальність та перспективи. 2025. № 20. С. 39- 46.  https://doi.org/10.35619/prap_rv.vi23.389

Монографії:

  1. Михальчук Н., Харченко Є., Главінська Е. Психологічні механізми використання діалогічних моделей у навчанні студентів говорінню іноземнимною мовою. Філософія освітнього простору вищої школи: психологічний та психолінгвістичний дискурс: колективна монографія/ за ред. Н.В.Корчакової. Київ: Вид-во «Центр учбової літератури», 2022. 468 с.

Тези доповідей

  1. Главінська Е. С. Психосемантичне дослідження свідомості особистості. Політ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (2-4 квітня 2020 р., м. Київ). Т. 1. К.: НАУ, 2020. – С. 249-250.
  2. Главінська О.Д., Главінська Е.С. Методологічні принципи психосемантики для вивчення свідомості особистості. Science and education in modern society: current issue and innovation research. Collection of abstracts. International scientific-practical conference (Kunovice. Czech Republic, March 27-28, 2021). C. 51-56.
  3. Главінська О.Д., Главінська Е.С. Методична база психосемантичного дослідження свідомості особистості. Current trends of modern scientific research. Collection of abstracts. International scientific-practical conference (Kunovice. Czech Republic, July 30-31, 2021). C. 71-77.
  4. Главінська, Е.С. Проблема соціально-психологічної адаптації особистості: актуальність проблеми. Розвиток самоефективної особистості: інтеграція зусиль суспільства, школи, родини: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 04 лист. 2021 р.). Ред. колегія: В.В. Сиченко, Т.О. Гальцева, Г.М. Стояцька, О.Г. Хватова. Дніпро: КЗВО «ДАНО» ДОР», 2021. С. 28–31.
  5. Mykhalchuk, Nataliia & Hlavinska, Elina. The problem of understanding novels by senior pupils creatively. Психологія життєвого простору сучасної молоді : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (26-27 листопада 2021 р). Упоряд. Р. В. Павелків, Н. В. Корчакова. Рівне: Волинські обереги, 2021. 122 с. C. 89–94.
  6. Hlavinska, Elina. Adaptive behavior of children in the family relations according to the style of upbringing. Актуальні проблеми експериментальної психології: досвід та перспективи (на пошану професора Шинкарюка А.І.): Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 26 жовтня 2021 р. За ред. С.Д. Максименка, Л.А. Онуфрієвої. Кам’янець-Подільський: ФОП Гордукова І.Є., 2021. С. 29–32.
  7. Hlavinska, Elina. Psychological ways of building democratic relationships between parents and children. Актуальні проблеми сучасної психології: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень молодих науковців. Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 17 листопада 2021 р. Кам’янець-Подільський – Київ – Херсон – Жешів – Ченстохова – Брест – Мінськ, 2021. С. 35–39.
  8. Mykhalchuk, Nataliia & Hlavinska, Elina. The role of problem learning in the process of stimulating cognitive activity of students. Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи» (м. Львів, 4-5 листопада 2021 р.). Львів: Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, 2021. C. 45–52.
  9. Hlavinska, Elina. Harmful effects of alcohol on a human body. Актуальні проблеми психології особистості та міжособистісних взаємин: Матеріали XIV Міжнародної науково-практичної конференції (23 квітня 2022 року, Кам’янець-Подільський – Київ – Херсон – Жешів – Ченстохова – Париж). Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022. С. 126–129.
  10. Hlavinska, Elina. Alcoholism as a disease, phases of alcoholism. Актуальні питання клініки, діагностики, лікування та реабілітації на різних рівнях надання медичної допомоги: Збірник матеріалів II Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Рівне, 19-20 травня 2022 р. / ред. кол.: О.В. Штрімайтіс та ін. Рівне: КЗВО «Рівненська медична академія», 2022. С. 151–154. https://drive.google.com/drive/folders/1AgCmqltY9c98ot2Vbow48mmMqeiJ3Tn?usp=sharing
  11. Главінська О.Д. Стратегії психологічного відновлення військовослужбовців та ветеранів бойових дій. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, проведеної в межах Форуму з підтримки ветеранів, ветеранок та членів їх сімей «Рівненська єдність», 27-28.02.2025 р. Рівне: РДГУ, 2025, С.26-28.

Стажування /підвищення кваліфікації:

Академія ГУСПОЛ (м.Куновіце, Чеська Республіка), «Освіта в країнах Європейського Союзу», (сертифікат № 052/ АН, 15.09.2022, 180 год.);

«Коучинг», програма неформальної освіти, Міжнародна школа психології «Women’s compass school» (сертифікат № ECS. UA.02.3188, 30.06.2023);

«Спеціальні проблеми для медіаторів та їх вирішення» (онланй тренінг медіації, Північна Кароліна (США), Центр медіації, 10.03.2025 р.

«Врегулювання правових конфліктів мирним шляхом», програма неформальної освіти НУВГП, кваліфікація медіатор, фахівець із врегулювання конфліктів (диплом № ІП/НО 010425/03, 01.04.2025);

© 2025 Психологія