Михальчук Наталія Олександрівна

Посада

Професор, завідувач кафедри загальної психології, психодіагностики та психотерапії

Науковий ступінь

Доктор психологічних наук

Вчене звання

професор

Профілі:

Orcid: https://orcid.org/0000-0003-0492-9450

Scopus: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57214227898

Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=4Z7fFr0AAAAJ

Web of Science(WoS) http://www.researcherid.com/rid/A-9440-2019

DOI: https://app.webofknowledge.com/author/record/26622442

Електронна адреса:

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сфера наукових інтересів: когнітивна психологія; психолінгвістика; психологія особистості.

Інформація про вищу освіту:

Рівненський державний педагогічний інститут, 1995 р., практичний психолог в закладах середньої освіти.

Стаж роботи: 32 років

 Професійний розвиток: сертифікати, дипломи, участь

Дисертаційні дослідження:

Дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук зі спеціальності С4 Психологія (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія) «Психологічні умови ефективності дискусії як форми навчальної роботи (на матеріалі курсу “Світова література”)» (Київ, 2001).

Дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня доктора психологічних наук зі спеціальності С4 Психологія (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія) “Психологія читання літературних творів старшокласниками” (Київ, 2013).

Наукові та професійні досягнення:

Кількість наукових публікацій – 573, серед яких 24 науково-метричних праць, внесених до науково-метричних баз, зокрема SCOPUS, Web of Science Core Collection, 2 одноосібні монографії, 18 розділів у колективних монографіях, 15 підручників.

Керівник проведення експерименту на всеукраїнському рівні за темою «Організаційно-педагогічні умови розвитку авторської моделі полілінгвального закладу освіти» - наказ МОН України від 23.09.2024 №1356. Наказ: https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/93284/

Академік відділення психології та соціології ВГО «Національна Академія наук вищої освіти України», член президії Академії (протокол № 2 Загальних зборів Академії від 25.11.2017 р.)

Академік відділення психології ГО «Міжнародна Академія освіти і науки», член президії Академії (протокол № 2 Загальних зборів від 10.04.2017 р.)

Член ГО «Асоціація психотерапевтів і психоаналітиків України», член президії АППУ (посвідчення №136, 03.04.2017 р.)

Член Товариства психологів України (членський квиток № 177, видано Президією Товариства психологів України, 25.09.1996 р.)

Член ГО «Всеукраїнська асоціація психолінгвістів» (посвідчення №12, 26.10.2017 р.)

Член громадської організації «Асоціація викладачів англійської мови» «ТІСОЛ-Україна» (TESOL-Ukraine) (свідоцтво № 185, 01.03.2021 р.)

Член редколегії збірника наукових праць PSYCHOLINGUISTICS Університету Григорія Сковороди в Переяславі (категорія А; Web of Science,  SCOPUS (Elsevier))

Член редколегії збірника Cognitive Studies | Études cognitives,  Варшава (Польща) (категорія А; Web of Science,  SCOPUS (Elsevier))

Член редколегії збірника наукових праць РДГУ «Психологія: реальність та перспективи» (категорія Б; Індекс Copernicus)

Член редколегії збірника наукових праць «Технології розвитку інтелекту» Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України (категорія Б; Індекс Copernicus)

Член редколегії збірника наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка «Проблеми сучасної психології» (категорія Б; Індекс Copernicus)

Член редколегії збірника наукових праць «Науковий вісник Мукачівського державного університету» (категорія Б; Індекс Copernicus)

Член редколегії збірника наукових праць «Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука» (категорія Б; Індекс Copernicus)

Член редколегії «Науково-інформаційний вісник Національної Академії Наук вищої освіти України» (періодичне видання)

Член постійної спеціалізованої вченої ради Д 47.053.02 за спеціальністю «19.00.07 – педагогічна та вікова психологія» в Рівненському державному гуманітарному університеті (Наказ МОН України № 894 від 10.10.2022р.; накази про зміну складу: № 1166 від 23.12.2022р.; № 986 від 08.07.2025р.)

Член постійної спеціалізованої вченої ради Д 27.053.04 за спеціальністю «19.00.07 – педагогічна та вікова психологія» в Університеті Григорія Сковороди в Переяславі (наказ МОН України № 1412 від 18.12.2018 р.)

Член одноразових спеціалізованих вчених рад РДГУ у 2021 р.

Виступає  офіційним опонентом дисертаційних досліджень

Голова Експертної комісії Навчально-методичної ради РДГУ

Гарант науково-освітньої програми спеціальності С4 «Психологія» третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти

Член Навчально-методичної ради РДГУ

Навчальні дисципліни.

Загальна психологія, військова психологія, психологія здоров’я, психосоціальні моделі здоров’я, психолінгвістика, сучасні психолінгвістичні дослідження, методологія та технологія наукового дослідження з психології, професійне спілкування в роботі психолога, психологія інклюзивного простору. 

Автор 573 публікацій. Основні публікації (беремо із списку за останні 5 років)

  1. Mykhalchuk Nataliia, Kharchenko Yevhen, Ivashkevych Eduard, Ivashkevych Ernest & Nabochuk Alexander (2023). Types of military stress of combatants in the situation of war in Ukraine. Actual problems of education and science in the conditions of war: collective monograph / Compiled by V. Shpak; Chairman of the Editorial Board S. Tabachnikov. Sherman Oaks California: GS Publishing Services, 2023. 236 р. 104–121.
  2. Михальчук Н.О., Антоненко Н.Є., Бігунов Д.О., Бігунова С.А., Вєтрова І.М., Гронь Л.В., Кваснецька Н.В., Курята Ю.В., Перішко І.В. & Фрідріх А.В. (2023). English Language Teaching Methodology (Year 2). Підручник для студентів закладів вищої освіти. За загальною редакцією Н.О. Михальчук. Рівне: РДГУ, 2023. 564 с.
  3. Михальчук, Н.О., Івашкевич, Е.Е. & Ногачевська, І.О. (2023). Лінгвокраїнознавство. Навчальний посібник з опанування освітнього компонента «Лінгвокраїнознавство» підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я» освітньої програми «Медицина» спеціальності 222 «Медицина». Рівне: Державний заклад «Луганський державний медичний університет». 289 с.
  4. Mykhalchuk Nataliia, Kharchenko Yevhen, Ivashkevych Eduard, Ivashkevych Ernest & Nabochuk Alexander (2023). On-line teaching in the process of studying at secondary schools according to contemporary realities and war situation in Ukraine. Education and science in the period of global crises and conflicts in the 21st century: collective monograph. Compiled by V. Shpak; Chairman of the Editorial Board S. Tabachnikov. Sherman Oaks, California: GS Publishing Services. С. 174–195. 331 р. Available at: DOI: 10.51587/9798-9895-14601-2023-016. https://drive.google.com/file/d/1Ok5IRXIrsO4lNGOQ6_WKlxr7SRLnpVte/view
  5. Михальчук Наталія, Івашкевич Ернест, Бігунова Світозара, Бігунов Дмитро, Білоус Тамара, Ніколайчук Галина & Яцюрик Алла (2023). Особливості відтворення розмовної та побутової лексики в перекладах роману Джерома Девіда Селінджера «Над прірвою у житі». Колективна монографія. За загальною ред. Михальчук Н.О. Рівне: Рівненський державний гуманітарний університет. 302 с.
  6. Mykhalchuk N., Kharchenko Ye., Ivashkevych Ed., Ivashkevych Er. (2024). Theoretical foundations of Learner’s Sovereignty in contemporary system of Education in Ukraine. Education and science in Ukraine in the period of today’s global challenges: collective monograph / Compiled by V. Shpak; Chairman of the Editorial Board S. Tabachnikov. Sherman Oaks, California: GS Publishing Services, 2024. 295 р. P. 173–192. http://nanvou.org.ua/zbirnyky/2mono_Akademy_2024.pdf

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема SCOPUS або Web of Science Core Collection.

  1. Михальчук Н.О., Івашкевич Е.З. Структура соціального інтелекту особистості в парадигмі структурно-динамічної теорії інтелекту // Психолінгвістика в сучасному світі. Матеріали XІ Міжнар. наук.-пр. конф. «Психолінгвістика в сучасному світі – 2016» (20–21 жовтня 2016, м. Переяслав-Хмельницький). – Переяслав-Хмельницький: «Вид-во КСВ», 2016. – С. 42–44. (ISSN 2415-3397, Index Copernicus, Web of Science)
  2. Михальчук, Н.О. & Чала, Ю.М. (2015). Analysis of the Graphic novel “WATCHMEN” by Alan Moore and Dave Gibbons. Психолінгвістика: Зб. наук. праць ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. Вип. 17. Переяслав-Хмельницький: «Вид-во КСВ». С. 204–215. (ISSN 2415-3397, Index Copernicus, Web of Science)
  3. Mykhalchuk, N.О. (2017). Psychological context of the idea of understanding. Психолінгвістика. Психолингвистика. Pstcholinguistics. Зб. наук. пр. ДВНЗ Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. Вип. 22 (1). Переяслав-Хмельницький: ФОП Домбровська Я.М. С. 163–175. (ISSN 2415-3397, Index Copernicus, Web of Science).
  4. Mykhalchuk, N.О. & Ivashkevych, Е.Z. (2017). People’s Interaction and Social Intellect of the Person. Психолінгвістика. Психолингвистика. Psycholinguistics: Зб. наук. праць ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький пед. ун-т імені Григорія Сковороди. Вип. 21(1). Переяслав-Хмельницький: ФОП Домбровська Я.М. С. 85–97. (ISSN Index Copernicus, Web of Science).
  5. Mykhalchuk, N.О. & Ivashkevych, Е.Z. (2018). Psycholinguistic features of the development of social intelligence of the teacher. Psycholinguistics. Психолінгвістика. Психолингвистика, 23(1), 242–257. Переяслав-Хмельницький: ФОП Домбровська Я.М. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.1211618  (ISSN 2415-3397, Index Copernicus, Web of Science).
  6. Mykhalchuk, N.О. & Ivashkevych, Е.Е. (2019). Psycholinguistic Characteristics of Secondary Predication in Determining the Construction of a Peculiar Picture of the World of a Reader. Psycholinguistics.  Психолінгвістика.  Психолингвистика:  зб.  наук.  праць. Серія:  Психологія, 25(1), 215–231. Переяслав-Хмельницький: ФОП Домбровська Я.М. 444 с. DOI: 10.31470/2309-1797-2019-25-1-215-231 (ISSN 2415-3397, Web of Science, SCOPUS).
  7. Mykhalchuk, N. & Bihunova, S. (2019). The verbalization of the concept of “fear” in English and Ukrainian phraseological units. Cognitive Studies | Études cognitives, 19, 20–43. Warsaw. https://doi.org/10.11649/cs.2043. https://doi.org/10.11649/cs.2043 (ISSN: 2392-2397, Web of Science, SCOPUS).
  8. Mykhalchuk, Н.О. & Kryshevych, О. (2019). The peculiarities of the perception and understanding of Sonnets written by W. Shakespeare by the students of the Faculty of Foreign Languages. Psycholinguistics.  Психолінгвістика.  Психолингвистика:  зб.  наук.  праць. Серія:  Психологія, 26(1), 265–285. Переяслав-Хмельницький: ФОП Домбровська Я.М. 402 с. DOI: 10.31470/2309-1797-2019-26-1-265-285 (ISSN 2415-3397, Web of Science, SCOPUS).
  9. Dubovyk, Svitlana H., Mytnyk, Alexander Ya., Mykhalchuk, Nataliia O., Ivashkevych, Ernest, E. & Hupavtseva, Nataliia O. (2020). Preparing Future Teachers for the Development of Students' Emotional Intelligence. Journal of Intellectual Disability – Diagnosis and Treatment, 8(3), 430–436. URL : https://www.lifescienceglobal.com/journals/journal-of-intellectual-disability-diagnosis-and-treatment/volume-8-number-3/82-abstract/jiddt/4038-abstract-preparing-future-teachers-for-the-development-of-students-emotional-intelligence. DOI: https://doi.org/10.6000/2292-2598.2020.08.03.20. Published: 14 September 2020. SCOPUS
  10. Mykhalchuk, Nataliia &  Khupavsheva, Natalia (2020). Facilitation of the Understanding of Novels by Senior Pupils as a Problem of Psycholinguistics. Psycholinguistics.  Психолінгвістика.  Психолингвистика:  зб.  наук.  праць. Серія:  Психологія, 28(1), 214–238. Переяслав-Хмельницький: ФОП Домбровська Я.М. 444 с. DOI: https://doi.org/10.31470/2309-1797-2020-28-1-214-238 (Web of Science, SCOPUS).
  11. Mykhalchuk, Nataliia, Pelekh, Yurii, Kharchenko, Yevhen, Ivashkevych, Eduard, Ivashkevych, Ernest, Prymachok, Lyudmyla, Hupavtseva, Nataliia & Zukow, Walery (2020). The empirical research of the professional reliability of 550 doctors during the COVID-19 pandemic in Ukraine (March-June, 2020). Balneo Research Journal.2020.368, 11(3), September 2020, 393–404. DOI: http://dx.doi.org/10.12680/balne. (Web of Science).
  12. Mytnyk, Alexandr, Matvienko, Olena, Guraliuk, Andrii, Mykhalchuk, Nataliia & Ivashkevych, Ernest (2021). The development of constructive interaction skill as a component of social success of junior pupil. Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija. Proceedings of the International Scientific Conference, II, 387–401. Vilnius (Lithuania). https://doi.org/10.17770/sie2021vol2.6406. (Web of Science).
  13. Tabachnikov, S., Mishyiev, V., Kharchenko, Ye., Osukhovskaya, E., Mykhalchuk, N., Zdoryk, I., Komplienko, I. & Salden, V. (2021). Early diagnostics of mental and behavioral disorders of children and adolescents who use psychoactive substances. Психиатрия, психотерапия и клиническая психология, 12(1), 64–76. DOI: 10.34883/PI.2021.12.1.006 SCOPUS
  14. Tabachnikov, S., Mishyiev, V., Drevitskaya, O., Kharchenko, Ye., Osukhovskaya, E., Mykhalchuk, N., Salden, V. & Aymedov, C. (2021). Characteristics of Clinical Symptoms in Psychotic Disorders of Combatants. Психиатрия, психотерапия и клиническая психология, 12(2), 220–230. DOI: 10.34883/PI.2021.12.2.003 SCOPUS
  15. Mykhalchuk, Nataliia, Levchuk, Pavlo, Ivashkevych, Ernest, Yasnohurska, Liudmyla & Cherniakova, Olena (2021). Psycholinguistic specifics of understanding by Ukrainian students the principles of nomination of linguocultural models “clothing” in English and Ukrainian. Psycholinguistics.  Психолінгвістика.  Психолингвистика, 29(2), 195–237. Переяслав-Хмельницький: ФОП Домбровська Я.М. DOI: https://doi.org/10.31470/2309-1797-2021-29-2-195-237 (Web of Science, SCOPUS) 240 с.
  16. Mykhalchuk, Natalia, Bihunova, Svitozara, Fridrikh, Alla, & Vietrova, Iryna (2021). The cross-cultural understanding of metaphors in the information technology sphere. Cognitive Studies | Études cognitives, 2021(21), 24–75. https://doi.org/10.11649/cs.2475 (SCOPUS, Web of Science).
  17. Mykhalchuk, Nataliia, Ivashkevych, Ernest, Nohachevska, Inna, Nabochuk, Alexander & Voitenko, Oksana (2021). Psycholinguistic Mechanisms of Understanding Contemporary Poetry by Future Philologists. PSYCHOLINGUISTICS, 30(1), 139–179. https://doi.org/10.31470/2309-1797-2021-30-1-139-179. Retrieved from https://psycholing-journal.com/index.php/journal/article/view/1205 (Web of Science, SCOPUS).
  18. Mykhalchuk, Nataliia, Zlyvkov, Valeriy, Lukomska, Svitlana, Nabochuk, Alexander & Khrystych, Nina (2022).  Psycholinguistic paradigm of the Medical staff – Patients communicative interaction in the conditions of COVID-19 in Ukraine and Scotland.  PSYCHOLINGUISTICS, 31(1), 92–117. https://doi.org/10.31470/2309-1797-2022-31-1-92-117. Retrieved from https://psycholing-journal.com/index.php/journal/issue/view/43 (Web of Science, SCOPUS).
  19. Dubovyk, Svitlana H., Mytnyk, Alexander Ya., Mykhalchuk, Nataliia O, Rashkovska, Ilona V. & Nabochuk, Alexander Yu. (2022). Training teachers to teach social competence to younger pupils. Astra Salvensis, 22(1), 457 – 470. https://astrasalvensis.eu/?mdocs-file=2481 (SCOPUS).
  20. Mykhalchuk Nataliia, Pelekh Yurii, Kharchenko Yevhen, Ivashkevych  Eduard, Zukow Walery, Ivashkevych Ernest, Yatsjuryk Alla (2023). Suicidal behavior as a result of maladjustment of servicemen to the conditions of military service in Ukraine. European Journal of Clinical and Experimental Medicine, 21(1), 90–107. doi: 10.15584/ejcem.2023.1.12 (SCOPUS).
  21. Mykhalchuk Nataliia, Levchuk Pavlo, Ivashkevych Ernest & Nabochuk Alexander (2023). Dynamic models of multilingualism on the territory of Western Ukraine. PSYCHOLINGUISTICS, 33(2), 114–144. https://doi.org/10.31470/2309-1797-2023-33-2-114-144. (Web of Science, SCOPUS).
  22. Mykhalchuk, Natalia, Bihunova, Svitozara, Bihunov, Dmytro & Ivashkevych, Ernest (2023). The Semantic Space of Concepts in Modern British Political Discourse. Cognitive Studies | Études cognitives, Warsaw, 2023(23), Article 2850, 28–50. DOI: https://doi.org/10.11649/cs.2850. https://journals.ispan.edu.pl/index.php/cs-ec/article/view/cs.2850 (Web of Science, SCOPUS, Emerging Sources Citation Index (Clarivate Analytics) and European Reference Index for the Humanities Plus (ERIH Plus)).
  23. Mykhalchuk Nataliia, Plakhtii Anastasiia, Panchenko Olena, Ivashkevych Eduard, Hupavtseva Nataliia & Chebykin Oleksiy (2023). Concept «ENGLAND» and its Subconcepts in the Consciousness of Ukrainian Students. PSYCHOLINGUISTICS, 34(2), 6–47. DOI: https://doi.org/10.31470/2309-1797-2023-34-2-6-47. (Web of Science, SCOPUS).
  24. Mykhalchuk Nataliia, Kharchenko Nataliia, Kalmykov Heorhii, Ivashkevych Ernest, Ivashkevych  Eduard, Hupavtseva Nataliia, Mysan Inna (2024). Concept «EDUCATION» and its Subconcepts in the Consciousness of Ukrainian managers. PSYCHOLINGUISTICS, 36(1), 154–188. DOI: https://doi.org/10.31470/2309-1797-2024-36-1-154-188. (Web of Science, SCOPUS).

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Михальчук, Н., Коваль, І. & Яцюрик, А. (2020). Розвиток особистості старшокласників у аксіологічно наповненій читацькій діяльності. Актуальні проблеми психології розвитку і самоствердження особистості у навчальному середовищі. Колективна монографія. За редакцією Н.Михальчук, Л.Онуфрієвої. Кам’янець-Подільський: ТОВ «Друкарня Рута». 212 с. С. 60–143.
  2. Михальчук, Н.О. & Набочук, О.Ю. (2021). Психологія літературної творчості старшокласників. Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Колективна монографія. За редакцією Р.В.Павелківа, Н.В.Корчакової. Київ: Видавництво «Центр учбової літератури». 400 с. С. 216–341.
  3. Михальчук Н.О., Бігунова С.А., Верьовкіна О.Є., Вєтрова І.М., Касаткіна-Кубишкіна О.В., Кіндрат Н.П., Курята Ю.В., Фрідріх А.В. & Бігунов Д.О. (2021). English Language Teaching Methodology (Year I). Підручник для студентів закладів вищої освіти. Під загальною редакцією Н.О.Михальчук. Рівне: РДГУ, 2021. 348 с.
  4. Михальчук Н., Харченко Є. & Главінська Е. (2022). Психологічні механізми використання діалогічних моделей у навчанні студентів говорінню іноземною мовою. Філософія освітнього простору вищої школи: психологічний та психолінгвістичний дискурс. Колективна монографія. За ред. Н.В.Корчакової. Київ: Вид-во «Центр учбової літератури». С. 286–362.
  5. Mykhalchuk Nataliia, Kharchenko Yevhen, Ivashkevych Eduard, Ivashkevych Ernest & Nabochuk Alexander (2023). Types of military stress of combatants in the situation of war in Ukraine. Actual problems of education and science in the conditions of war: collective monograph / Compiled by V. Shpak; Chairman of the Editorial Board S. Tabachnikov. Sherman Oaks California: GS Publishing Services, 2023. 236 р. 104–121.
  6. Михальчук Н.О., Антоненко Н.Є., Бігунов Д.О., Бігунова С.А., Вєтрова І.М., Гронь Л.В., Кваснецька Н.В., Курята Ю.В., Перішко І.В. & Фрідріх А.В. (2023). English Language Teaching Methodology (Year 2). Підручник для студентів закладів вищої освіти. За загальною редакцією Н.О. Михальчук. Рівне: РДГУ, 2023. 564 с.
  7. Михальчук, Н.О., Івашкевич, Е.Е. & Ногачевська, І.О. (2023). Лінгвокраїнознавство. Навчальний посібник з опанування освітнього компонента «Лінгвокраїнознавство» підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я» освітньої програми «Медицина» спеціальності 222 «Медицина». Рівне: Державний заклад «Луганський державний медичний університет». 289 с.
  8. Mykhalchuk Nataliia, Kharchenko Yevhen, Ivashkevych Eduard, Ivashkevych Ernest & Nabochuk Alexander (2023). On-line teaching in the process of studying at secondary schools according to contemporary realities and war situation in Ukraine. Education and science in the period of global crises and conflicts in the 21st century: collective monograph. Compiled by V. Shpak; Chairman of the Editorial Board S. Tabachnikov. Sherman Oaks, California: GS Publishing Services. С. 174–195. 331 р. Available at: DOI: 10.51587/9798-9895-14601-2023-016. https://drive.google.com/file/d/1Ok5IRXIrsO4lNGOQ6_WKlxr7SRLnpVte/view
  9. Михальчук Наталія, Івашкевич Ернест, Бігунова Світозара, Бігунов Дмитро, Білоус Тамара, Ніколайчук Галина & Яцюрик Алла (2023). Особливості відтворення розмовної та побутової лексики в перекладах роману Джерома Девіда Селінджера «Над прірвою у житі». Колективна монографія. За загальною ред. Михальчук Н.О. Рівне: Рівненський державний гуманітарний університет. 302 с.
  10. Mykhalchuk N., Kharchenko Ye., Ivashkevych Ed., Ivashkevych Er. (2024). Theoretical foundations of Learner’s Sovereignty in contemporary system of Education in Ukraine. Education and science in Ukraine in the period of today’s global challenges: collective monograph / Compiled by V. Shpak; Chairman of the Editorial Board S. Tabachnikov. Sherman Oaks, California: GS Publishing Services, 2024. 295 р. P. 173–192. http://nanvou.org.ua/zbirnyky/2mono_Akademy_2024.pdf

Наукові публікації у фахових наукових виданнях України (категорія Б):

  1. Mykhalchuk, N. & Koval, I. (2021). Psychological mechanisms of understanding contemporary texts of American writers. Збірник наукових праць “Проблеми сучасної психології”,51, 121–141.  https://doi.org/10.32626/2227-6246.2021-51.121-141 (Index Copernicus).
  2. Mykhalchuk, N. & Simko, R. (2021). Psychological ways of the developing of teenagers’ Sovereignty (2021). Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології"52, 136–158. https://doi.org/10.32626/2227-6246.2021-52.136-158 (Index Copernicus)
  3. Mykhalchuk, Nataliia & Danchuk, Yuliia (2021). Effective classroom management as a way to teach pupils to understand novels. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології"53, 191–211. https://doi.org/10.32626/2227-6246.2021-53.191-211 (Index Copernicus).
  4. Mykhalchuk, Nataliia & Koval, Iryna (2021). Psychological ways of understanding textual reality of the novel. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології",54, 93–115. https://doi.org/10.32626/2227-6246.2021-54.93-115 (Index Copernicus).
  5. Mykhalchuk, Nataliia & Onufriieva, Liana (2022). Psychological characteristics of communicative behavior of a teacher. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології"55, 72–91. https://doi.org/10.32626/2227-6246.2022-572-91
  6. Mykhalchuk, Nataliia & Koval, Iryna (2022). PsychologicalCharacteristics of Using Video-Phonograms in TeachingTeenagers Foreign Languages at Secondary Schools. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології"56, 108–128. https://doi.org/10.32626/2227-6246.2022-56.108-128
  7. Mykhalchuk, Nataliia & Khupavtseva, Nataliia (2022). Psychological approaches to the organization of facilitative interaction at the lessons of English. Психологія: реальність і перспективи: зб. наук. пр. Вип. 18. Рівне: РДГУ. С. 108–118. https://doi.org/10.35619/praprv.v1i295
  8. Mykhalchuk,Nataliia & Ivashkevych, Ernest (2022). Innovative pedagogical aspects of use of authenticity of materials in teaching English. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Вип. 16. Рівне: РДГУ. С. 82–94. https://doi.org/10.35619/iiu.v1i16.492
  9. Mykhalchuk, Nataliia & Rudzevych, Iryna (2022). Psychological components of pedagogical communication. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології"57, 70–89. https://doi.org/10.32626/2227-6246.2022-57.70-89
  10. Mykhalchuk, Nataliia & Kurytsia, Denys (2022). Psychological principles of organizing classroom management at secondary schools. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології"58, 115–135. https://doi.org/10.32626/2227-6246.2022-58.115-135
  11. Mykhalchuk, Nataliia & Koval, Iryna (2023). Psychodiagnostic research of a dialogue in culturally oriented surrounding in the process of school studying. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології"59, 96–117. https://doi.org/10.32626/2227-6246.2023-59.96-117
  12. Михальчук, Н. Івашкевич, Ернест (2023). Особливості експлікації вторинної номінації в парадигмі моделі «одяг». Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільниць­кий, І. Зимомря]. Вип. 60. Том 5. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика». С. 53–60. DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/60-5-11 http://aphn-journal.in.ua/archive/60_2023/part_5/60-5_2023.pdf
  13. Mykhalchuk, N.O. & Ivashkevych, E.E. (2023). Associative signs in the process of secondary nomination. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: серія «Філологія». Вип. 17(85). Острог: Вид-во НаУОА. С. 112–117. DOI: 10.25264/2519-2558-2023-17(85)-112-117
  14. Mykhalchuk, N., Ivashkevych, Er., Kvasnetska, N. & Gron, L. (2023). Innovative ways of solving a problem of using mnemonics strategies to improve primary stage pupils’ EFL vocabulary learning. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Вип. 17. Ред. Колегія: О.Б. Петренко, Н.Б. Грицай, Т.С. Ціпан та ін. Рівне: РДГУ. С. 79– DOI: 10.35619/iiu.v1i17.548
  15. Mykhalchuk, Nataliia & Onufriieva, Liana (2023). The development of students’ reflection in the paradigm of Socio-cultural approach. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології"60, 119–140. https://doi.org/10.32626/2227-6246.2023-60.119-140
  16. Mykhalchuk, Nataliia & Ivashkevych, Ernest (2023). Psycholinguistic aspects of comprehension of a novel as a definite component of reading. Психологія: реальність і перспективи: зб. наук. пр. Вип. 20. Рівне: РДГУ. С. 116–126. DOI: https://doi.org/10.35619/prap_rv.v1i20.345
  17. Mykhalchuk, Nataliia & Komarnitska, Liudmyla (2023). The Ways of Development of Students’ Creative Thinking by Actualizing their Auditory Differential Sensation. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології"61, 74–95. https://doi.org/10.32626/2227-6246.2023-61.74-95
  18. Mykhalchuk, N., Ivashkevych, Er., Gron, L. & Kvasnetska, N. (2023). Challenges of online studying: the theory and the practice. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Вип. 18. Ред. Колегія: О.Б. Петренко, Н.Б. Грицай, Т.С. Ціпан та ін. Рівне: РДГУ. С. 96– https://doi.org/10.35619/iiu.v1i18.561
  19. Mykhalchuk, Nataliia & Onufriieva, Liana (2023). Communicative Tolerance as a Psychological Phenomenon. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології"62, 126–147. https://doi.org/10.32626/2227-6246.2023-62.126-147
  20. Mykhalchuk, Nataliia, Kharchenko, Yevhen, Ivashkevych, Eduard, Ivashkevych, Ernest & Khupavtseva, Nataliia (2023). The influence of post-traumatic stress disorders in combat conditions for combatants in the conditions of war in Ukraine. Науковий журнал «Health & Education». Вип. 4. Рівне: Комунальний заклад вищої освіти «Рівненська медична академія» Рівненської обласної ради. «Видавничий дім «Гельветика». С. 200–209. DOI https://doi.org/10.32782/health-2023.4.28
  21. Mykhalchuk, Nataliia &Koval, Iryna (2024). Psychological Functions of Socio-Cultural Competence. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології"63, 219–241. https://doi.org/10.32626/2227-6246.2024-219-241
  22. Михальчук, Н.О. & Івашкевич, Е.Е. (2024). Лінгвокультуреми англійської мови на позначення одягу, вмотивовані дієсловами. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільниць­кий, І. Зимомря]. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2024. Вип. 72. Том 4. С. 86–92. DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/72-4-15. http://www.aphn-journal.in.ua/72-4-2024
  23. Mykhalchuk, Nataliia, Ivashkevych, Eduard & Chala, Yuliia (2024). The problem of professionally significant experience in Contemporary Psychology. Психологія: реальність і перспективи: зб. наук. праць, 22, 69–77. Рівне: РДГУ. https://doi.org/10.35619/prap_rv.v1i22.368 (Index Copernicus).
  24. Михальчук, Н.О. & Івашкевич, Е.Е. (2024). Комплімент як екзистенція мовленнєвого етикету: лінгвокраїнознавчий аспект. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: серія «Філологія» / КОГНІТИВНА ЛІНГВІСТИКА ТА ПРАГМАТИКА. Вип. 21(89). Острог: Вид-во НаУОА. С. 25–30. DOI: 10.25264/2519-2558-2024-21(89)-25-30
  25. Mykhalchuk, Nataliia, Ivashkevych, Ernest & Liashenko, Larysa (2024). Main linguistic characteristics of the concept PREDICANIVENESS. Академічні студії. Серія «Гуманітарні науки». Вип. 1. Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради: Видавничий дім «Гельветика». 100–108. DOI https://doi.org/10.52726/as.humanities/2024.1.16
  26. Mykhalchuk, N., Ivashkevych, Er., Gron, L. & Nikolaichuk, H. (2024). Innovative ways of using video resources in developing students’ creative thinking during online education in the conditions of war in Ukraine. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Вип. 19. Т. 1. Ред. Колегія: О.Б. Петренко, Н.Б. Грицай, Т.С. Ціпан та ін. Рівне: РДГУ. С. 59–69. https://doi.org/10.35619/iiu.v1i19.598 (Index Copernicus).
  27. Mykhalchuk Nataliia, Kharchenko Yevhen & Ivashkevych Eduard (2024). Rehabilitation of combatants with constant physiological stress. Scientific journal “PHYSICAL CULTURE AND SPORT: SCIENTIFIC PERSPECTIVE“. Вип. 2(9). С. 58– http://doi.org/10.31891/pcs.2024.2.9 (Index Copernicus)
  28. Mykhalchuk, Nataliia, Ivashkevych, Ernest & Ivashkevych, Eduard (2024). Psychological principles of formation of linguistic thinking of future translators.Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука. Серія: Педагогіка та Психологія. №2/2024. Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені Степана Дем’янчука». Видавничий дім «Гельветика». C. 30–36. DOI https://doi.org/10.32782/3041-2021/2024-2-5 https://journals.megu.rovno.ua/index.php/ped-psyh/issue/view/2

Наукове керівництво здобувачем, який одержав документ про присудження наукового ступеня:

Хупавцева Наталія Олександрівна «Психологія фасилітативної взаємодії в педагогічному процесі закладів середньої освіти». Дисертація на здобуття наукового ступеню доктора психологічних наук зі спеціальності 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія. Захищена у спеціалізованій вченій раді Д 27.053.04 в ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди”  26 березня 2021 р.

Підвищення кваліфікації

  1. Проходила довгострокове стажування в Луцькому національному технічному університеті з 28 вересня 2023 року по 28 грудня 2023 року. Сертифікат СП 05477296/000417-23 від 30.12.23 р. Тема стажування: «Організація інноваційного освітнього простору в сучасних закладах вищої освіти».
  2. Проходила довгострокове стажування (180 год.) в Університеті Григорія Сковороди в Переяславі з 29 січня 2024 року по 08 березня 2024 року. Сертифікат №611 від 08.03.24 р. Тема стажування: «Використання прикладного програмного забезпечення та сучасних професійних і наукових соціальних мереж у дистанційному та змішаному навчанні».
  3. Проходила тренінг для гарантів та розробників освітніх програм в РДГУ (30 годин – 1 кредит) з 20 лютого 2024 року по 08 березня 2024 року. Сертифікат №2024-067.
  4. Проходження підвищення кваліфікації (довгострокове стажування (480 год.)) з 29.01.24 р. по 28.06.24 р. в Інституті післядипломної освіти Національного університету водного господарства та природокористування за галуззю знань 22 «Охорона здоров’я», спеціальністю 227 Фізична терапія, ерготерапія, поділялося на два етапи: етап здобуття теоретичних відомостей і етап самостійно відпрацювання здобутих навиків, використовуючи дистанційну систему навчання. Теоретичні знання та набуті практичні навики дають можливість застосовувати інноваційні технології, форми, методи та засоби педагогічної роботи у практичній підготовці здобувачів освіти.

Мета підвищення кваліфікації: вдосконалення професійної підготовки шляхом поглиблення і розширення професійних знань, умінь і навичок з використанням сучасних засобів навчання у процесі підготовки здобувачів вищої освіти.

Прослухала курси: «Актуальні проблеми соціально-психологічної, фізичної реабілітації та ерготерапії» (120 год.); «Психологія інвалідності та реабілітації» (120 год.); «Психофізична реабілітація, фізична терапія та ерготерапія дітей з обмеженими можливостями» (120 год.); «Соціально-психологічна та фізична реабілітація осіб в сучасних умовах в Україні» (120 год.). Свідоцтво № 018-3237/24 від 28.06.24 р. 

© 2025 Психологія