Джеджера Ольга Володимирівна

Посада

Старший викладач

Профілі:         

ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5471-703X
Google Scholar https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=list_works&hl=ru&user=x3ien4wAAAAJ
Web of Science(WoS):
http://apps.webofknowledge.com/WOS_GeneralSearch_input.do?product=WOS&search_mode=GeneralSearch&preferencesSaved=&SID=F1crJg7AZaELfYmbIWF&excludeEventConfig=E

Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сфера наукових інтересів:

психологія емоцій, вікова психологія, педагогічна психологія, організація діяльності психологічних служб, особливості фахової підготовки майбутніх психологів.

Інформація про вищу освіту:

Рівненський державний технічний університет, 2000 р., менеджер-економіст спеціальність «Адміністративний менеджмент»

Рівненський державний гуманітарний університет, 2012 р., практичний психолог в закладах освіти

Навчалася в аспірантурі (2012-2014 рр.) за спеціальністю 19.00.07. – Педагогічна та вікова психологія

Стаж роботи: 20 р.

 Професійний розвиток: сертифікати, дипломи, участь

Дисертаційні дослідження:

Дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук зі спеціальності 053 Психологія (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія) «Детермінантний вплив емоційних переживань на ефективність навчальної діяльності студентів»

 

Наукові та професійні досягнення:

Куратор Угоди про співпрацю між Рівненським державним гуманітарним університетом на Рівненським ліцеєм «Колегіум» Рівненської міської ради  

Куратор Угоди про співпрацю між Рівненським державним гуманітарним університетом та Рівненським ліцеєм № 22 Рівненської міської ради

Куратор Угоди про співпрацю між Державною установою «Рівненський слідчий ізолятор»

Керівник постійно діючою науковою проблемною групою «Емоційно-мотиваційні фактори успішності навчальної діяльності студентів»

Керівник Лабораторією психолого-педагогічного супроводу професійної підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю 053 «Психологія»

Навчальні дисципліни.

Організація діяльності психологічних служб

Основи наукових досліджень

Практикум з вікової психології

Практикум з вікової, соціальної та педагогічної психології

Психологія сім’ї

 

Автор понад 35 публікацій. Основні публікації (беремо із списку за останні 5 років )

 

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection.

  1. Джеджера О.В., Юрчук О.І. Особливості переживання суб’єктивного емоційного стану здобувачами вищої освіти під час дистанційного навчання в умовах пандемії COVID-19. Психологія: реальність і перспективи: збірник наукових праць. 2020. Вип. 15.  С.41-49.
  2. Джеджера О.В. Особливості емпіричного дослідження емоційного переживання як чинника ефективності навчальної діяльності здобувачів вищої освіти. Психологія: реальність і перспективи: збірник наукових праць. Вип. 17. С. 39-47.
  3. Джеджера О.В. Емоційна стійкість здобувачів освіти в умовах війни як проблема вищої школи. Психологія: реальність і перспективи: збірник наукових праць. Вип. 18. С. 73-80.
  4. Джеджера О.В., Юрчук О.І. Можливості використання засобів фізичної культури в психологічній корекції емоційних переживань здобувачів вищої освіти в умовах стресу. Психологія: реальність і перспективи: збірник наукових праць. 2023. Вип. 20. С. 39-47.
  5. Джеджера О.В., Джеджера К.В. Взаємини з викладачем як чинник впливу на емоційні переживання здобувачів вищої освіти. Наукові інновації та передові технології. (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»). №11 (39). С. 1755-1766.
  6. Джеджера О.В. Оптимізація емоційних переживань здобувачів вищої освіти: теоретико-методологічний аспект. Психологія: реальність і перспективи. Збірник наукових праць РДГУ. №24. С.21-29.

 

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Філософія освітнього простору: психологічний вимір: колективна монографія; під ред. Р. В. Павелківа, Н В. Корчакової. Київ: Вид-во «Центр учбової літератури», 2021. 400 с. (Джеджера О. В. Особливості детермінації успішності навчання здобувачів вищої освіти емоційними переживаннями в умовах пандемії COVID-19).
  2. Павелків Р. В., Джеджера К. В., Войтович І. С., Джеджера О. В. Забезпечення якості освітнього процесу в закладі вищої освіти у воєнний період : навчальний посібник для здобувачів вищої освіти освітнього ступеня магістра; за заг. ред. Р. В. Павелківа. Рівне : РДГУ, 2022. 96 с.

 

 Наукові публікації у наукових виданнях:

  1. Джеджера О.В. Вплив стресу на переживання емоційних станів здобувачів вищої освіти в умовах пандемії COVID-19. Матеріали ХІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Психологічні основи здоров’я, освіти, науки та самореалізації особистості» (25-26 березня 2021 р., м.Луцьк).
  2. Джеджера О.В. Дистанційна емоційна підтримка здобувачів вищої освіти в умовах пандемії COVID-19. Scientific Collection «InterConf», (44): with the Proceedings of the 8th International Scientific and Practical Conference «Scientific Research in XXI Century» (March 6-8, 2021). Ottawa, Canada: Methuen Publishing House, 2021. Р. 184-189.
  3. Джеджера К.В., Джеджера О.В. Навчальна мотивація здобувачів освіти к проблема вимушеного дистанційного навчання в умовах карантину. The XIII International Science Conference «Tasks and problems of science and  practice» (May 10-12, 2021, Berlin, Germany). С. 237-240.
  4. Джеджера О. В. Вплив стресу на переживання емоційних станів здобувачів вищої освіти в умовах пандемії COVID-19. Студентський дайджест: збірник наукових матеріалів здобувачів вищої освіти. 2021. № 3. С. 41-43.
  5. Джеджера О. В. Підготовка майбутніх психологів до роботи з сім’єю у процесі вивчення навчальної дисципліни «Психологія сім’ї». Психолого-педагогічний супровід фахового зростання особистості в системі неперервної професійної освіти : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю (Бердянськ, 25-26.11.2021). 2021. С. 358-360.
  6. Джеджера О. В. Підготовка майбутніх психологів до практичної діяльності в процесі вивчення навчальної дисципліни «Організація діяльності психологічних служб». Психологія життєвого простору сучасної молоді: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (Рівне, 26-27 листопада 2021 р.). С. 54-56.
  7. Джеджера О.В. Розвиток емоційної саморегуляції як засіб оптимізації емоційних переживань здобувачів вищої освіти. The 30th International scientific and practical conference “Youth, education and science through today’s challenges” (July 30 – August 02, 2024) Porto, Portugal. International Science Group. 2024. С. 126-130.
  1. Джеджера О.В. Досвід країн НАТО в роботі з ветеранами з ПТСР. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів. С.31-33.
  2. Джеджера О.В. Резистентність до негативних емоціогенних впливів як засіб підвищення ефективності навчальної діяльності студентів. International Scientific and Practical Conference “Interdisciplinary Dimensions of Science, Education and Technology: Global Challenges, Innovations and Sustainable Development Prospects”: Conference Proceedings (Seattle, USA, August 22, 2025). Seattle, USA: Golden Quill Publishing,2025. С.82-87.

 

Підвищення кваліфікації

  • Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Тренінговий центр Наталії Сабліної, Міжнародна асоціація Психологів та Тренерів-експертів, Університет сучасних знань. Тема: «Комунікація з військовими, психологічна підтримка їх родин у дні війни. Військова психологія». 24.02-21.04.2025 р.; сертифікат №24-335010, 33 год./1,1 кредит;
  • Рівненський державний гуманітарний університет. Науково-практична конференція «Соціально-психологічна реабілітація ветеранів» (в межах форуму з підтримки ветеранів, ветеранок та членів їх сімей «Рівненська єдність») (27-28 лютого 2025, м.Рівне) – сертифікат: 30 год./1 кредит;
  • Уманський державний університет імені Михайла Драгоманова. Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Психологічна наука і практика: сучасні виклики та допомога особистості у кризових умовах», 10 квітня 2025 р., м.Київ; сертифікат: 8 год./0,3 кредити;
  • International Center of Social Sciences and Humanities. INTERNATIONAL SCIENTIFIC  AND  PRACTICAL  CONFERENCE “INTERDISCIPLINARY DIMENSIONS OF SCIENCE, EDUCATION AND TECHNOLOGY: GLOBAL CHALLENGES, INNOVATIONS AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT PROSPECTS ”, August 22, 2025, Seattle, USA; сертифікат №22/08/25/20; 24 год./0,8 кредит;
  • онлайн-тренінг «Про що мовчать у родинах військових та ветеранів. Як говорити про складне: ампутації, розлучення, залежність та суїцид», 22.02.2025; Міжнародна асоціація психологів та тренерів-експертів, Тренінговий центр Наталії Сабліної; сертифікат №220225254, кредитів: 4 год./0,12 кредитів;
  • онлайн-тренінг «З фронту до родини: як знайти спільну мову після пережитого, подолати мовчання, роздратування та непорозуміння», 29.03.2025; Міжнародна асоціація психологів та тренерів-експертів, Тренінговий центр Наталії Сабліної; сертифікат №2903251013, кредитів: 3 год./0,09 кредитів;
  • онлайн-тренінг «Разом у новій реальності: Як говорити, коли болить. Війна, залежності, полон, зниклі безвісти й виклики ненасильницької присутності», 10.05.2025; Міжнародна асоціація психологів та тренерів-експертів, Тренінговий центр Наталії Сабліної; сертифікат №100525228, кредитів: 3 год./0,09 кредитів;
  • онлайн-тренінг «Сім’я на лінії фронту: підтримка дружин, батьків а дітей військових – як говорити з дитиною, коли батьки на війні», 31.05.2025; Міжнародна асоціація психологів та тренерів-експертів, Тренінговий центр Наталії Сабліної; сертифікат №310525125, кредитів: 3 год./0,09 кредитів;
  • он-лайн тренінг «Комунікація після тиші: ПТСР, залежності, конфлікти – як говорити про складне з тими, хто пройшов війну», 21.06.2025; Міжнародна асоціація психологів та тренерів-експертів, Тренінговий центр Наталії Сабліної; сертифікат №210625115, кредитів: 3 год./0,09 кредитів.

 

© 2025 Психологія