Рефлексуючи подію, щоразу виокремлюєш щось нове.

Подумки повертаюся до Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток національної свідомості та національної ідентичності особистості у воєнний та повоєнний періоди», що тільки но завершилася на психолого-природничому факультеті.
Тривала підготовча робота кафедри вікової та педагогічної психології дала плідні результати. Щемливі спогади з історії нашого народу, його сьогоденна боротьба за збереження національної ідентичності, мужній спротив наших воїнів, об’єднали слухачів, посилили бажання психологічної спільноти зробити все можливе для щасливого майбутнього нашої країни і перш за все, для збереження психічного здоров’я наших дітей.
Тож, не даремно, на конференції багато доповідей були присвячені саме питанням психологічної підтримки дітей і молоді. Вони піднімалися як у наукових повідомленнях українських вчених, так і наших зарубіжних гостей з Болгарії, Ізраїлю, США. (Досвід терапії іграшкою у волонтерському центрі ВПО. Юлія ГОЛОВКО, психолог КСУДС, м. Русе, Болгарія; Experience with mental wellness programs Kateryna ZOUBAK; MA, Mental Wellness Program Manager, United Help Ukraine, USA); Психологічна підтримка в гострій кризі війни в групах самопідтримки, досвід проекту «Середа». Ольга ЛЕЙМУНСЬКА, керівник Центру психологічної допомоги; Тель-Авів, Ізраїль).
Своїм досвідом роботи з дітьми у період війни поділилися: канд. психол. наук, доцент кафедри вікової та педагогічної психології Рівненського державного гуманітарного університету Ольга СОЗОНЮК (Психологічний стан і національна ідентичність дітей внутрішньо переміщених осіб: сучасні виклики); канд. психол. наук, доцент кафедри психології та соціальної роботи Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка Ірина РАДУЛ (Військовий стрес у дітей).
Питання збереження психічного здоров’я дітей піднімалися і у багатьох інших виступах. Українські діти мають право на щасливе майбутнє. Завдання дорослих забезпечити його.
© 2024 Психологія