Викладач кафедри загальної психології та психодіагностики 

Профілі:

ORCID: 0009-0002-4810-2519

Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=new_profile&hl=uk&authuser=1

Електронна адреса Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сфера наукових інтересів:

  • Психологія та фізіологія сну;
  • Глибинна психологія;
  • Психологія релігії;
  • Депресія та депресивні стани;
  • Сексологія;
  • Кримінологія.

Інформація про вищу освіту:

  1. Рівненський економіко - гуманітарний та інженерний коледж, 2012 - 2016 р. спеціальність «Правознавство», кваліфікація «молодший спеціаліст».
  2. Національний університет водного господарства та природокористування факультет ННІП за спеціальністю «Правознавство», 2016 – 2019 р. ступінь вищої освіти бакалавр, напрям підготовки Правознавство.
  3. Рівненський державний гуманітарний університет. Психолого-природничий факультет за освітньою програмою «Практична психологія», 2019 – 2022 р. бакалавр психології, практичний психолог.
  4. Рівненський державний гуманітарний університет. Психолого-природничий факультет за освітньою програмою «Психологія», 2022 – 2023 р. магістр психології, психолог, викладач психології.

Наукові та професійні досягнення:

  • Член Української спілки психотерапевтів (УСП) від 30.06.2022р.

Навчальні дисципліни.

  • Арттерапія;
  • Психофізіологія;
  • Практикум з соціальної психології;
  • Психолого-педагогічна експертиза.

Автор публікацій. Основні публікації. 

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection.

  1. Мовчко О.П., Кулакова Л.М. ПСИХОЛОГІЧНІ БАР’ЄРИ ПСИХОЛОГА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ У ВЗАЄМОДІЇ ІЗ ПЕДАГОГІЧНИМ КОЛЕКТИВОМ. Рівненський державний гуманітарний університет. Студентський дайджест. Збірник наукових матеріалів здобувачів вищої освіти. - Випуск № 3 - Рівне 2021р. - С.101 – 102.
  2. Мовчко О.П., Назаревич В. В. ВПЛИВ ПАНДЕМІЧНОЇ РЕАЛЬНОСТІ НА ВИНИКНЕННЯ ДЕПРЕСІЇ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Рівненський державний гуманітарний університет. Студентський дайджест. Збірник наукових матеріалів здобувачів вищої освіти. - Випуск № 2 - Рівне 2021р. - С.86 – 89.
  3. Мовчко О.П., Сторож О.В. ВПЛИВ ЗОВНІШНІХ ТА ВНУТРІШНІХ ФАКТОРІВ НА ВИНИКНЕННЯ ДЕПРЕСИВНИХ СТАНІВ. Рівненський державний гуманітарний університет. Актуальні питання психологічної науки. - Випуск № 16 - Рівне 2022р. - С.83 – 85.
  4. Мовчко О.П., Ставицька О.Г. НЕКОНСТРУКТИВНІ АСПЕКТИ КОПІНГ-СТРАТЕГІЙ У СТУДЕНТІВ В СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ. Рівненський державний гуманітарний університет. Студентський дайджест. Збірник наукових матеріалів здобувачів вищої освіти. - Випуск № 8 - Рівне 2023р. - С.54 – 57.
  5. Мовчко О.П., Ставицька О.Г. КОПІНГ-СТРАТЕГІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПОДОЛАННЯ НАСЛІДКІВ СТРЕСУ. Рівненський державний гуманітарний університет. Актуальні питання психологічної науки. - Випуск № 17 - Рівне 2023р. - С.80 – 81.

Старший викладач кафедри вікової та педагогічної психології

Кандидат психологічних наук

Профілі:

ORCID: 0000-0001-8930-6572

Scopus: https://www.scopus.com.search

Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?user=9K9no3oAAAAJ&hl=uk

Web of Science(WoS): https://www.webofscience.com//wos/alldb/summary/marked/relevance/1

DOI: 10.35619

Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сфера наукових інтересів:

  • розвиток суспільно значущої поведінки;
  • психосоматика;
  • психологічні тренінги на різну тематику.

Інформація про вищу освіту:

  1. Рівненський державний гуманітарний університет, 2006 р., вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури, практичний психолог в закладах освіти.
  2. Навчалася в аспірантурі (2006-2009 рр.) за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія.

Стаж роботи: 13 років

Дисертаційні дослідження: дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук зі спеціальності 053 Психологія (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія) «Особистісні детермінанти розвитку суспільно значущої поведінки молодших школярів» (Київ, 2021).

Наукові та професійні досягнення:

  • Керівник проблемної групи здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр» психолого-природничого факультету «Особливості уявлень молодших школярів про нормовідповідність власної поведінки» із 2018 р. до 2021 р

Навчальні дисципліни.

  • Диференційна психологія

Автор понад 22 публікацій.

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Методичні рекомендації до виконання семінарських, практичних робіт та завдань для самостійної роботи з навчальної дисципліни «Психологія освітньої діяльності» / укладачі: Д. В. Піонтковська, А. О. Широких, І. С. Хомич. – Рівне, 2021.

Наукові публікації у наукових виданнях:

  1. Хомич І. С. Самооцінка дитини молодшого шкільного віку як передумова забезпечення контролю за діяльністю з точки зору нормативних критеріїв. Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. Рівне : РДГУ, 2017. Вип. 8. С. 291–295.
  2. Хомич І. С. Мотиваційний компонент психологічної готовності до навчання у школі. Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту / упоряд. Р. В. Павелків ; ред. кол. :  Р. В. Павелків, В. І. Безлюдна, Н. В. Корчакова. Рівне : РДГУ, 2017. Вип. 9. С. 153–160.
  3. Хомич І. С. Фізіологічні і психологічні аспекти соціальної адаптації дитини до школи. Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Рівнен. держ. гуманіт ун-ту / упоряд. Р. В. Павелків ; ред. кол. : Р. В. Павелків, В. І. Безлюдна, Н. В. Корчакова. Рівне : РДГУ, 2018.      Вип. 10.­ С. 152–158.
  4. Хомич І. С. Дослідження особливостей особистісних цінностей молодших школярів. Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту / упоряд. Р. В. Павелків ; ред. кол. :  Р. В. Павелків, В. І. Безлюдна, Н. В. Корчакова. Рівне : РДГУ, 2018. Вип. 11. С. 165–172.
  5. Хомич І. С. Дослідження особливостей особистісних цінностей молодших школярів. Людина і суспільство: економічний та соціокультурний розвиток : матеріали VІІ Всеукр. наук.-практ. конф. / ред  кол. : І. В. Малафіїк, М. В. Мальчик. Рівне : Рівнен. ін-т Ун-ту «Україна», 2019. С. 138–141.
  6. Хомич І. С. Особливості соціально-психологічної компетентності молодших школярів у сфері нормовідповідності власної поведінки. Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту / упоряд. Р. В. Павелків ; ред. кол. :  Р. В. Павелків, В. І. Безлюдна, Н. В. Корчакова. Рівне : РДГУ, 2019. Вип. 12. С. 223–228.
  7. Хомич І. С. Факторна структура особистості молодшого школяра. Психологія: реальність і перспективи :  зб. наук. пр. Рівнен. держ. гуманіт. у-ту / упоряд. Р. В. Павелків ; ред. кол. :  Р. В. Павелків, В. І. Безлюдна, Н. В. Корчакова. Рівне : РДГУ, 2019. Вип. 13. С. 173–180.        
  8.  Хомич І. С. Вікові особливості прояву особистісних характеристик молодших школярів. Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту / упоряд. Р. В. Павелків ; ред. кол. :  Р. В. Павелків,   В. І. Безлюдна, Н. В. Корчакова. Рівне : РДГУ, 2020. Вип. 14. С. 221–225.
  9.  Khomych Ivanna Conceptual approaches to the study of the problem of    normativity in psychological science. KELM (Knowledge, Education, Law, Management). Lublin, 2021. № 1. P. 145–149.
  10. Хомич І. С. Поняття батьківсько-дитячих відносин як одного із факторів формування самооцінки в молодшому шкільному віці. Man and environment, trends and prospects : аbstracts of III International Scientific and Practical Conference. SH SHW “NEW ROUTE”. Tokyo, Japan, 2020. P. 125–128. URL: http:// isg-konf.com.
  11. Хомич І. С. Особливості прояву особистісних характеристик молодших школярів із різним соціометричним статусом у класі. Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту / упоряд. Р. В. Павелків ; ред. кол. :  Р. В. Павелків, В. І. Безлюдна, Н. В. Корчакова. Рівне : РДГУ, 2020. Вип. 15. С. 155–161.
  12. Хомич І. С. Концептуальні підходи до вивчення проблеми нормативності у психологічній науці. Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту / упоряд. Р. В. Павелків ; ред. кол. :  Р. В. Павелків, В. І. Безлюдна, Н. В. Корчакова. Рівне : РДГУ, 2021. Вип. 16. С. 201–206.
  13. Хомич І. С. Особистісні детермінанти розвитку суспільно значущої поведінки молодших школярів: автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук. Київ, 2021. 23 с.
  14. Хомич І. С. Особистісні детермінанти розвитку суспільно значущої поведінки молодших школярів : дис..  канд. психол. наук / І. С. Хомич – Київ, 2021. 250 с.

Доцент кафедри вікової та педагогічної психології

Кандидат психологічних наук

Профілі

ORCID: 0000-0001-5758-309Х

Scopus

Google Scholar: https://scholar.google.com.ua

Web of Science(WoS)

Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сфера наукових інтересів:

  • психологія особистості та міжособистісної взаємодії,
  • психологія мотивації

Інформація про вищу освіту:

  1. Ровенський державний педагогічний інститут ім.. Д.З.Мануїльського, 1991 р., вчитель математики і фізики;
  2. Рівненський інститут слов’янознавства Київського інституту «Слов’янський університет», 2001, психолог, викладач психології.

Стаж роботи: 34 р.

Дисертаційні дослідження: дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук зі спеціальності 053 Психологія (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія) «Особливості емоційної регуляції в формуванні пізнавальних інтересів підлітків» (Київ, 2009 р.).

Наукові та професійні досягнення:

  • 2017 р -. участь у журі ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів Рівненської Малої академії наук у секції «Психологія» (наказ Управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації від 01.12.2016 р. № 59;
  • 2018 р -. участь у журі ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів Рівненської Малої академії наук у секції «Психологія» (наказ Управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації від 02.12.2017 р. № 56;
  • 2021 р -. участь у журі ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів Рівненської Малої академії наук у секції «Психологія» (наказ Управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації від 24.02.2021р. № 25;
  • 2017-2018 н.р. – керівник проблемної групи наукового студентського товариства за напрямком «Актуальні проблеми  практичної психології сьогодення»; організатор та керівник психологічного клубу за участю студентів психолого-природничого факультету РДГУ на тему «Безмежні грані психології» (мета: просвітницька діяльність та популяризація психологічної науки серед молоді);
  • 2021-2022 н.р. керівник проблемної групи здобувачів вищої освіти студентів соціальності «Психологія» психолого-природничого факультету РДГУ, що працює за темою: «Проблема мотивації навчання у сучасній школі»

Навчальні дисципліни:

  • психологія особистості;
  • психологія особистості та міжособистісної взаємодії;
  • педагогічна психологія;
  • практикум із вікової та педагогічної психології;
  • практикум із соціальної психології

Автор понад 30 публікацій. Основні публікації

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection.

  1. Назарець Л.М. Особливості взаємодії у конфліктах та конструктивні прийоми їх подолання. / Збірник наукових праць Рівненського державного гуманітарного університету «Психологія: реальність та перспективи». – Випуск 5 . – Рівне:РДГУ, 2017. – С.197-201.

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Назарець Л., Руденко Н. Формування мотивації навчальної діяльності здобувачів вищої освіти /Л.Назарець, Н.Руденко // Філософія освітнього простору: психологічний вимір: колективна монографія; під ред.. Р.В. Павелківа, Н.В. Корчакової. – К.: «Центр учбової літератури», 2021. – 400с.

Наукові публікації у наукових виданнях:

  1. Назарець Л., Крук Л. Особливості вербального та невербального мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ /Л.Назарець, Л.Крук // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти. Матеріали ІІІ Міжнародних педагогічних читань пам"яті проф.Т.І.Поніманської.-Рівне:РДГУ, 2020.-С.144-146.
  2. Назарець Л., Мартинюк І.. Аналіз поведінкових реакцій у дітей молодшого шкільного віку /Л.Назарець, І.Мартинюк // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти. Матеріали ІІІ Міжнародних педагогічних читань пам"яті проф.Т.І.Поніманської.-Рівне:РДГУ, 2020.-С.149-152.
  3. Назарець Л., Носуленко У. Особливості організації корекційної роботи з дошкільниками із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення /Л.Назарець, У.Носуленко // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти. Матеріали ІІІ Міжнародних педагогічних читань пам"яті проф.Т.І.Поніманської.-Рівне:РДГУ, 2020.-С.152-154.
  4. 4.Назарець Л.М., Якимова Я.Л. Особливості прояву основних симптомів ПТСР. / Людина і суспільство: економічний та соціокультурний розвиток. / Матеріали ІХ Всеукраїнської науково-практичної конференції – Рівне: Рівненський інститут Університет «Україна», 12 квітня 2021. – С. 120 – 127.
  5. Назарець Л.М., Руденко Н.М. Психологічна допомога військовослужбовцям з ПТСР засобами піскової терапії. / Scientific Collection “InterConf” , №53: with the Proceedings of the 7th International Scientific and Practical Conference “INTERNATIONAL FORUM: PROBLEMS AND SCIENTIFIC SOLUTIONS” (April, 25-26,2021). Melbourne, Australia: CSIRO Publishing House, 2021. 761p.( 213-216 р.)

Доцент кафедри вікової та педагогічної психолог

Доктор філософії в галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки за спеціальністю 053 Психологія

Профілі:

ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1338-320X

Scopus https://www.scopus.com/home.uri

Google Scholar  https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=list_works&hl=ru&user=hTskxoEAAAAJ

Web of Science(WoS) https://apps.webofknowledge.com/WOS_GeneralSearch_input.do?product=WOS&search_mode=GeneralSearch&SID=E1V6pPVQfuLPwiqyYpe&preferencesSaved   

Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сфера наукових інтересів:

  • Життєве проектування на основі смисложиттєвого пошуку.

Інформація про вищу освіту:

  1. Рівненський державний гуманітарний університет, 2011 р., психолог, викладач психології у вищих навчальних закладах.
  2. Навчалася в аспірантурі (2016-2020 рр.) за спеціальністю 053 – Психологія

Стаж роботи: 2 роки

Дисертаційні дослідження: дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня доктора філософії зі спеціальності 053 Психологія (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія) « Психологічні чинники життєвого проектування в юнацькому віці» (Рівне, 2020).

Навчальні дисципліни.

  • Загальна та соціальна психологія
  • Вікова та педагогічна психологія
  • Психологія освітньої діяльності
  • Конфліктологія і девіантологія у фізичному вихованні
  • Психологія здоров’я і здорового способу життя

Автор  11 публікацій. Основні публікації

Наукові публікації у наукових виданнях:

  1. Широких А. О. Життєве проектування як психологічна категорія. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Том ІХ. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Київ-Ніжин, 2018. Вип. 11. С. 226‒238.
  2. Широких А. О. Самопізнання як передумова ефективності життєвого проектування юнаків. Психологія: реальність і перспективи. Збірник наукових праць РДГУ. Рівне, 2018. Вип. 11. С. 183‒188.
  3. Широких А. О. Роль самоактуалізації в життєвому проектуванні особистості. Науковий журнал «Психологія та соціальна робота». Одеса: Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2019. Вип. 1 (49). С. 143‒158.
  4. Широких А. О. Дослідження стратегій досягнення життєвих цілей юнаків. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. Budapest: Society for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europe,
  5. Issue 227, Vol. VIII (91). P. 46–48.
  6. Широких А. О. Часові параметри життєвої організації діяльності особистості в умовах реалізації життєвого проекту. Збірник тез доповідей І Всеукраїнської науково-практичної конференції (Дніпро, 12 квітня 2018 р.); ПУ «Вищий навчальний заклад «Міжнародний гуманітарно-педагогічний інститут «Бейт-Хана», Дніпропетровська академія музики ім. М. Глінки. Дніпро: Акцент ПП, 2018. С. 76‒80.
  7. Широких А. О. Здатність до прогнозування як чинник життєвого проектування особистості. Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії: матеріали ХХVI Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (Переяслав-Хмельницький, 30 квітня 2020 р.). Переяслав-Хмельницький, 2020. С. 140‒142. URL: http://conferences.neasmo.org.ua/uploads/conference/file/76/conference_30-30.4.2020.pdf (дата звернення: 07.05.20).
  8. Широких А. О. Психологічний супровід життєвого проектування юнаків у системі професійної освіти. Вектори психології – 2020: матеріали Міжнародної молодіжної науково-практичної конференції (Харків, 24 квітня 2020 р.). Харків: Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, факультет психології, 2020. С. 43‒46. URL: http://ekhnuir.univer.kharkov.ua/handle/123456789/15792 (дата звернення: 15.05.20).
  9. Широких А. О. Роль самоідентифікації у життєвому проектуванні особистості. Альманах студентського наукового товариства «Актуальні питання психологічної науки»: матеріали тез доповідей. Рівне: РДГУ, 2018. Вип. 12. С. 157‒158.
  10. Широких А. О. Психологія життєвого проектування: від ретроспективи до футурології [Текст] / А. О. Широких // «Сучасні світові тенденції розвитку науки, технологій та інновацій» (м. Ужгород, 28-29 червня 2019 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2019. С. 109‒111.
  11. Широких А. О. Рефлексія як чинник життєвого проектування особистості. Науковий журнал «Молодий вчений». Секція «Психологічні науки». Херсон: вид-тво «Молодий вчений», 2018. Вип. № 8 (60). С. 60‒64.
  12. Широких А. О. Здібності особистості як чинник реалізації життєвого проекту. Теорія і практика сучасної науки: матеріали IV міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 15-16 травня 2019 р.). Київ: Міжнародний центр науки і досліджень, 2019. С. 21‒22.

Профессор кафедри загальної психології та психодіагностики

Доктор психологічних наук

Вчене звання: доцент кафедри загальної психології та психодіагностики

Профілі

ORCIDhttps://orcid.org/0000-0002-8883-7686

Scopus: 

Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=list_works&hl=uk&user=0Y47V88AAAAJ 

Web of Science(WoS): 

DOI:

Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  

Сфера наукових інтересів:

  • Психологія раціогуманізму;
  • Психологія фасилітативної взаємодії;
  • Постнекласична психологія;
  • Аксіопсихологія.

Інформація про вищу освіту:

  1. Рівненський державний педагогічний інститут, педагогічний факультет, спеціальність «початкове навчання,біологія», кваліфікація «Вчитель початкових класів та біології» (1998)

  2. Переяслав Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди, здобуття ОС «доктор наук» зі спеціальності 053 Психологія (19.00.07 – вікова та педагогічна психологія) (2019-2021)

Стаж роботи: 15 років

Дисертаційні дослідження

  • Дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук зі спеціальності 053 Психологія (19.00.07 – вікова та педагогічна психологія) «Психологічний потенціал евристичної бесіди як форми навчальної роботи» (Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Київ, 2007).
  • Дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня доктора психологічних наук зі спеціальності 053 Психологія (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія) на тему: «Психологія фасилітативної взаємодії у педагогічному процесі закладів середньої освіти» зі спеціальності 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія (Переяслав Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди, 2021)

Наукові та професійні досягнення:

  • Член спеціалізована вчена рада Д 47.053.02 з присудження наукового ступеня доктора наук (наказ МОН України від 10.10.2022 р № 894)
  • Керівник проблемної групи «Актуальні проблеми розгляду поняття фасилітації у психологічному просторі» (протокол засідання кафедри загальної психології та психодіагностики від 15.09.2022, № 8).

Відповідальний виконавець кафедральних наукових тем:

  • «Психологічні особливості становлення майбутнього фахівця у сучасній вищій школі» (державна реєстрація 0116U006145) (2016-2021рр);
  • «Психологічні особливості формування професійної ідентичності учасників освітнього процесу у закладах вищої освіти» (державний реєстраційний номер 0122U000360) (2022-2027рр).

Навчальні дисципліни:

  • Основи патопсихології;
  • Основи дефектології;
  • Практикум із загальної психології.

Автор більше 50  публікацій.

Основні публікації

  1. Хупавцева, Н.О. Фасилітативна модель навчання іноземної мови в сучасній загальноосвітній середній школі. Актуальні проблеми психології: зб. наук. праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Т. VІІ: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 48. Київ, 2019. С. 214–226.
  2. Khupavtseva, N.O. The problem of solving creative literary tasks by teens at the English language lessons. Актуальні проблеми психології: зб. наук. праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України.Т. ХІІ: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 26. Київ, 2019. С. 326–338.
  3. .Хупавцева, Н.О. Атрибути фасилітативної взаємодії вчителя та учнів на уроках у процесі організації пізнавальної діяльності. Актуальні проблеми психології: зб. наук. праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Т. ХІІ: Психологія творчості. Вип. 27. Київ, 2020. С. 256–268.
  4. . Хупавцева, Н.О. Концепція фасилітативного навчання в парадигмі гуманістичної психології. Актуальні проблеми психології: зб. наук. праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Т. ХІV: Методологія і теорія психології. Вип. 3. Київ-Ніжин, 2020. С. 260–273.
  5. Хупавцева, Н.О. Психологічні принципи фасилітативної педагогічної взаємодії. Актуальні проблеми психології: зб. наук. праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Т. V: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 20. Київ, 2020. С. 137–148.
  6. Ivashkevych, E.Z., Khupavtseva, N.O. The development of the social intelligence of a future teacher as a determinant of his/her readiness for successful facilitative interaction. Актуальні проблеми психології: зб. наук. праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Т. VI: Психологія обдарованості. Вип. 17. Київ, 2020. С. 5–15. (Доробок здобувачки 50%).
  7. Khupavtseva N.O. Psychological Principlesof the Attributes of Facilitative Interaction. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України / за наук. ред. С.Д. Максименка, Л.А. Онуфрієвої. Вип. 50. Кам’янець-Подільський : ТОВ «Друкарня «Рута», 2020.  C. 267–289.
  8. Mykhalchuk, N. & Khupavtseva, N. (2020). Facilitation of the Understanding of Novels by Senior Pupils as a Problem of Psycholinguistics. Psycholinguistics. Психолінгвістика.  Психолингвистика:  зб.  наук.  праць.  Серія :  Психологія, 28 (1), 214–238. Переяслав-Хмельницький : ФОП Домбровська Я.М. DOI: https://doi.org/10.31470/2309-1797-2020-28-1-214-238  (Web of Science, SCOPUS).
  9. Dubovyk, S.H., Mytnyk, A.Ya., Mykhalchuk, N.O., Ivashkevych, E.E. & Khupavtseva, N.O. (2020). Preparing Future Teachers for the Development of Students’ Emotional Intelligence. Journal of Intellectual Disability – Diagnosis and Treatment, 8 (3), 430–436. URL : https://www.lifescienceglobal.com DOI: https://doi.org/10.6000/2292-2598.2020.08.03.20. Published : 14 September, 2020. (SCOPUS).
  10. Mykhalchuk, N., Pelekh, Yu., Kharchenko, Ye., Ivashkevych, Ed., Ivashkevych Ernest, Prymachok, L., Khupavtseva, N. & Zukow, W. (2020). The empirical research of the professional reliability of 550 doctors during the COVID-19 pandemic in Ukraine (March-June, 2020). Balneo Research Journal, 2020.368, 11 (3), 393–404. September, 2020. DOI: http://dx.doi.org/10.12680/balne (Web of Science)
  11. Хупавцева Н. (Ващенко І.) Psychological content of facilitative interaction. Проблеми сучасної психології. Кам’янець-Подільський, 2021. Вип. 54. С.209-231.
  12. Хупавцева Н.О. (Митхальчук Н.О.). Психологічні підходи до організації фасилітативної взаємодії на уроках англійської мови. Психологія: реальність та перспективи. 18. рівне, 2022. С. 108-118.

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  • Хупавцева, Н.О. Психологічні засади організації фасилітативної взаємодії у роботі вчителя.  Особистість у контексті морального та професійного зростання. (Колективна монографія). Р.В. Павелків & Н.В. Корчакова (наук. ред.). Київ : «Центр учбової літератури»., 2019. С. 140–155.
  • Хупавцева, Н.О. Теоретико-методологічні основи фасилітативної взаємодії в педагогічному процесі закладів середньої освіти. (Монографія). Київ : «Центр учбової літератури», 2020. 400 с.
  • Хупавцева Н.О. Модель продуктивної фасилітативної взаємодії, її психологічні характеристики. Філософія освітнього простору: психологічний вимір (Колективна монографія) Р.В. Павелків & Н.В. Корчакова (наук. ред.)Киїів : «Центр учбової літератури», 2020. С. 281-315.
  • Івашкевич Е.З. , Хупавцева Н.О. Особливості індивідуального образу світу студентів. Філософія освітнього простору вищої школи: психлогічний та психолінгвістичний дискурс: колективна монографія/ за ред. Н.В.Корчакової. Київ: «Центр учбової літератури», 2022. С.107-151.
  • Основи дефектології. Завдання для самостійної роботи здобувачам ОС «бакалавр» за ОП «Практична психологія» зі спеціальності 053 Психологія. /За ред. Н.О.Хупавцевої. Рівне: РДГУ, 2021. 28 с.
© 2024 Психологія